Publicerat Maj 13, 201115 yr Nystartad sida fullkomligen fullproppad med jaktfilmer. Innehåller det mesta som Thomas Ekberg har medverkat i. Denna sida har premiär den 2:a juni och fungerar som en prenumerationstjänst för 298 kr/år. I mina ögon verkar denna sida helt suverän! Kunna frossa jaktfilmer dygnet runt för endast 300spänn om året! Detta är inget som någon får missa!
Publicerat Maj 13, 201115 yr Vadå? Var det inte förrän nästa månad det öppnade? Duttat och tryckt till med hjälp av min iFåne
Publicerat Maj 14, 201115 yr Författare Aet enda man kan göra där inne just nu är att titta på en liten reklamfilm. Att premiären är samma dag som Elmia Game Fair öppnar är nog ingen slump...
Publicerat Maj 14, 201115 yr Förstod aldrig om man kunne titta obegränsat på alla filmer eller om man kunde titta en gång på alla?
Publicerat Maj 14, 201115 yr Författare Borde väl fungera som tv4 anytime och liknande, fri tillgång till allt material.
Publicerat Maj 14, 201115 yr Borde väl fungera som tv4 anytime och liknande, fri tillgång till allt material. jo borde väll det
Publicerat Maj 31, 201115 yr Hej! Nu är vi äntligen igång med Jaktfilm.se - Lite smygpremiär för er som registrerat er på kampanjsidan. Nu kan du gå in på www.jaktfilm.se och registrera dig som medlem. Här ser du mängder av filmer ur våra serier Dianas Stigar, Jakt & Jägarliv och Jaktlust. Här ser du bra jaktfilm när du själv vill och har tid! Vi kommer löpande fylla på med titlar i biblioteket, både gällande jaktfilmer och spännande jaktliga nyheter som dyker upp på marknaden. Här kan du också dryfta dina åsikter och diskutera jakt och film med likasinnade i forumet. Från början är alla valpar och vi jobbar löpande med att förbättra funktioner och öka utbudet. Får du problem att registrera dig så läs gärna under "Information" och "Frågor & Svar" alternativt så skickar du ett mejl via kontaktformuläret. Kom förresten gärna in till oss på Elmia Game Fair i monter D:01:11 så pratar vi lite jakt och jaktfilm. Vi önskar er mycket nöje på Jaktfilm.se och på Dianas Stigar! Bästa jägarhälsningar Jaktfilm.se Nu har de öppnat! Jag har redan signat!
Publicerat Juni 7, 201115 yr nu har jag tittat på alla avsnit och filmer, så hoppas dom lägger in fler snart
Publicerat Juni 7, 201115 yr nu har jag tittat på alla avsnit och filmer, så hoppas dom lägger in fler snart hur lång tid tog det? "gick det fort" ? var det ngt. att ha?
Publicerat Juni 7, 201115 yr hur lång tid tog det? "gick det fort" ? var det ngt. att ha? det tog en stund jag har kollat på det sedan i torsdags, men det var det värt !
Publicerat Juni 8, 201115 yr nu har jag tittat på alla avsnit och filmer, så hoppas dom lägger in fler snart du är sjuk!