Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jakt utanför hemmamarkerna!

Featured Replies

Publicerat

någon som har några jaktresor att se framemot?antingen i sverige eller utomlands?vi har en bäverjakt i april inbokat, till hösten har vi en "all-möjlig-fågel-och-småviltjakt" inbokad i halland, hoppas även vi hinner med en tur till Skåne för lite jakter där.

Publicerat

ja jag har då inga planer än :( hoppas det blir nån resa till fjälls lr rå jakt  ;D

Publicerat

Tanken är väl att utforska lite jaktmarker närmare stan (Kiruna) så man slipper åka 25mil österut för att finna sina jaktmarker..

Publicerat

Har länge planerat att komma över till Sverige på skogsfågeljakt. Har flera bekanta som åker dit årligen och kommer därifrån med goda minnen och äventyr och också någon fågel.  :) Får se om det äntligen skulle gå att få det planerat till hösten. Finns inte så mycket skogsfågel här så.  :- Eller till Åland på rådjursjakt, skulle vara intressant.  :) Sen lite jakt i grannkommunerna med likasinnade jaktkamrater hägrar också till nästa säsong. Bla. duvjakt och jag hoppas att jag slipper på en gåsjakt i höst!  :D börjar få abstinens efter alla gåsfilmer jag har sett..  ;D

Publicerat
någon som har några jaktresor att se framemot?antingen i sverige eller utomlands?vi har en bäverjakt i april inbokat, till hösten har vi en "all-möjlig-fågel-och-småviltjakt" inbokad i halland, hoppas även vi hinner med en tur till Skåne för lite jakter där.

Jorå, jag har en som jag vann på www.vildsvin.se innan dom la ner jakten där.

Skall ner om nån månad på vakjakt och förhoppningsvis skjuta mej en gris.. :P

Publicerat
Har länge planerat att komma över till Sverige på skogsfågeljakt. Har flera bekanta som åker dit årligen och kommer därifrån med goda minnen och äventyr och också någon fågel.  :) Får se om det äntligen skulle gå att få det planerat till hösten. Finns inte så mycket skogsfågel här så.  :- Eller till Åland på rådjursjakt, skulle vara intressant.  :) Sen lite jakt i grannkommunerna med likasinnade jaktkamrater hägrar också till nästa säsong. Bla. duvjakt och jag hoppas att jag slipper på en gåsjakt i höst!  :D börjar få abstinens efter alla gåsfilmer jag har sett..  ;D

Å jag gör tvärtom...funderar på att åka till Finland för att jaga mårdhund till hösten...

Publicerat

Grisjakt i Oskarhamn så fort jag får en ledig helg...... ;D En gamal lumparkompis har mark där nere, ska bli skoj!Han kommer upp och jagar bäver hos mig i maj så blir det lite utbyte.

Publicerat
Å jag gör tvärtom...funderar på att åka till Finland för att jaga mårdhund till hösten...

Skulle jag också göra om vi hade mårdhund. Men det har vi inte, bara ett antal men de brukar inte vara långlivade.

Publicerat

Tjipp..

Ska me Coolis å jaga bäver imon.. Sen ska vi ner till www.vildsvin.se i mitten på maj å jaga vildsvin, Hoppas det blir bra..

/jrz