Publicerat Maj 15, 201114 yr Idag gjorde jag färdig en necker med G10. Det är den första med skalor. Seved
Publicerat Maj 15, 201114 yr Den där ser väldigt intressant ut. Har du mått på bladet och stålstort kanske? Tar du på dig att slipa blad på beställning utifrån en mall? Mvh / Karl-Erik
Publicerat Maj 15, 201114 yr Författare Jodå. Stål är 3,5 mm AEB-L 110 mm lågnt och 26 mm brett. Tyvär hinner jag inte göra blad efter ritning, men necker blad gör jag gärna om du vill ha. Ja även andra av mina modeller. Seved
Publicerat Maj 15, 201114 yr Jodå. Stål är 3,5 mm AEB-L 110 mm lågnt och 26 mm brett. Tyvär hinner jag inte göra blad efter ritning, men necker blad gör jag gärna om du vill ha. Ja även andra av mina modeller. Seved Gott! Skall kolla runt lite på din hemsida, det börjar bli dags att testa bygga på dina blad med, du har en hel del snygga designer! Mvh / Karl-Erik
Publicerat Maj 15, 201114 yr Författare Gott! Skall kolla runt lite på din hemsida, det börjar bli dags att testa bygga på dina blad med, du har en hel del snygga designer! Mvh / Karl-Erik Kul att du gillar bladen. Bara kolla runt på hemsidan. Lite mera bilder. Seved
Publicerat Maj 15, 201114 yr As fräänt med mindre necker som du sessutom gjort snygg. Kanon Seved som vanligt :-)
Publicerat Maj 15, 201114 yr Författare Tackar Kimmo . Ja den är rätt tinglig:) BTW kan du be Svenne o lilltysken Pma mej om du pratar med dom. Seved
Publicerat Maj 16, 201114 yr Författare Snyggt arbete! Tackar, ja det vart en tinglig liten kniv. Seved
Publicerat Maj 16, 201114 yr Författare Ska prata med Svenne o ordna detta. mvh Kimmo Tack tack goa pastorn Seved
Publicerat Maj 16, 201114 yr Författare Gud välsigne dig heh heh... Ha ha ha tack tack goa pastorn, nu kan inte kniveriet gå fel Seved
Publicerat Maj 16, 201114 yr Inte många fulltångare jag går igång på egentligen, men detta var lööv ätt först sajt