Publicerat Maj 15, 201114 yr Har ju harvat runt här ett tag, men inte presenterat mig ordentligt. Karl-Erik Lindblad, fru och 5 barn från 25 ner till snart 4år. Född i Norrland, flyttat till Halland -99. Är i grunden bilmek, men skippade det och slog mig in på elektronikfronten istället, jobbar sedan 7 år på ett företag som utvecklar och säljer hörseltekniska hjälpmedel för hörselskadade i skola och arbetsliv som servicetekniker. Fritiden spenderar jag helst med familjen och när tid finns även till knivmakeri. Lite av vad jag gjort kan du se om du klickar länken till min hemsida Jag ser fram emot fler givande inlägg framledes, så här långt har jag haft mycket nöje av att besöka den här saiten. Mvh / Karl-Erik
Publicerat Maj 15, 201114 yr Hej och välkommen Karl-Erik . hoppas att du skall trivas hos oss. här finns en väldigt stor kunskaps bank på nästan alla område. även mycket humor ,vänskap o kärlek. samt ett gäng av mycket proffsiga knivmakare och amatörer i samma område ( där i finns jag ) MVH Eas.
Publicerat Maj 16, 201114 yr Välkommen Kalle. Vi har väl pratat med varandra förr så vi är inte direkt okända för varandra
Publicerat Maj 16, 201114 yr Som sagt, välkommen till Nordens förmodligen trevligaste forum! (så länge man inte snackar skit om Browning B25 dvs... då ligger man brunt till... ) Hoppas ni knivmakare har hittat "rätt" bland oss knivbrukare som har ledsnat på alla serieproducerade könslösa knivar och som värdesätter en customkniv ute i skogen där de hör hemma!