Publicerat Maj 16, 201115 yr Jag beställde min drömbåge av Anders i onsdags förr förra veckan,vi kom överens att jag skulle ha bestämt mig på förmiddagen så han skulle hinna skicka den. För han skulle till Canada och jaga björn. MEN JAG HAR STUCKIT HUVUDET I BREVLÅDAN VARJE DAG NU OCH DEN KOMMER INTE Nån som känner Anders,samt vet när han kommer hem och om han brukar glömma av kunder? jag dööör av iver Fridens liljor
Publicerat Maj 16, 201115 yr Författare han är i Danmark det fick jag höra idag i alla fall WTF!! Du har ingen Bowtech sentinel liggandes då?
Publicerat Maj 16, 201115 yr nej det har jag inte men ju längre du väntar desto mer kommer du att älska den båge så är det alltid det fixar han snart du måste förstå att han har mycket att hinna med
Publicerat Maj 17, 201115 yr Har du ringt till Anders? Jag skulle behöva åka till honom i veckan men det blir ju lite tokigt om han inte är på plats :-)
Publicerat Maj 17, 201115 yr Har du ringt till Anders? Jag skulle behöva åka till honom i veckan men det blir ju lite tokigt om han inte är på plats :-) Han ska vara tillbaks på torsdag
Publicerat Maj 17, 201115 yr Författare Han ska vara tillbaks på torsdag Okej Tack! Men jag tycker det är lustigt att han skiter i en affär på dryga 7 tusen.....
Publicerat Maj 17, 201115 yr Okej Tack! Men jag tycker det är lustigt att han skiter i en affär på dryga 7 tusen..... Han skiter inte i det det vet jag, men vet också att han har extremt mycket att göra just i dessa tider, kan nog vara så att han helt enkelt missade det i virr varret inför resorna, Anders har många (lite för många ) åtaganden och järn i elden.. Hade jag vetat det tidigare kanske jag hade kunnat fixa till det genom hans bror, men försökte ringa honom i går men gick inte att nå honom over there eller vart han nu är.
Publicerat Maj 17, 201115 yr Författare Han skiter inte i det det vet jag, men vet också att han har extremt mycket att göra just i dessa tider, kan nog vara så att han helt enkelt missade det i virr varret inför resorna, Anders har många (lite för många ) åtaganden och järn i elden.. Hade jag vetat det tidigare kanske jag hade kunnat fixa till det genom hans bror, men försökte ringa honom i går men gick inte att nå honom over there eller vart han nu är. Jo det har jag förståelse för,men jag tyckte vi hade allt klappat och klart Sen är det så här att jag har rikligt med myror i brallorna efter denna bågen! Får ringa honom i slutet av veckan och muttra lite.....han kanske slänger med nått kul som kompensation Men tack ändå Bågjaktsmäster
Publicerat Maj 17, 201115 yr Jo det har jag förståelse för,men jag tyckte vi hade allt klappat och klart Sen är det så här att jag har rikligt med myror i brallorna efter denna bågen! Får ringa honom i slutet av veckan och muttra lite.....han kanske slänger med nått kul som kompensation Men tack ändå Bågjaktsmäster Gör du det får du säkert höra på hur många björnar han fällt med
Publicerat Maj 20, 201115 yr Författare Fick tag i Anders idag,till min stora skräck så HADE han skickat bågen den 5/5..... Han blev förvånad själv och skulle spåra kollit och sen mejla mig. Hans arbetsdag är nog slut nu,men jag har inte fått nått svar. Nu känner jag mig lite maktlös och övergiven Kan det ta 3 veckor och skicka ett paket 50 mil? Ännu en tråkig helg av förväntan....
Publicerat Maj 23, 201115 yr Fick tag i Anders idag,till min stora skräck så HADE han skickat bågen den 5/5..... Han blev förvånad själv och skulle spåra kollit och sen mejla mig. Hans arbetsdag är nog slut nu,men jag har inte fått nått svar. Nu känner jag mig lite maktlös och övergiven Kan det ta 3 veckor och skicka ett paket 50 mil? Ännu en tråkig helg av förväntan.... Nu har den väl dykt upp va? tydligen är det posten som inte följt sina åtaganden..
Publicerat Maj 23, 201115 yr Författare Nu har den väl dykt upp va? tydligen är det posten som inte följt sina åtaganden.. Nu är den i hamn! Posthelvetet bytte utlämningsställe och skickade inga Avi eller sms...... Och Anders var "over there" och kunde inte ge mig kollinummret Men man lär så länge an lever,kommer alltid ta kollinummer i framtiden Så den gode Anders var oskyldig från början till slut. Case solved!!