Publicerat Maj 17, 201114 yr hej jag heter bo hellberg är 49år bor på österlen (virrestad)jagar norr om brösarp brukar sitta o titta på forumet man får mycket bra tips är inte haj på data så jag vet inte om jag gjort rätt
Publicerat Maj 17, 201114 yr Tjena och välkommen ut ur garderoben! Du kommer nog upptäcka att det inte är så krångligt detta med skrivandet. Tror jag for igenom Brösarp förra våren när jag var nere i Nymölla och bankade kråkor, ni har det äckligt fint där nere i Södern!!! Vet minst en eller två till här som är hemmahörande på Österlen. Mvh!
Publicerat Maj 17, 201114 yr Hepp! Enl Google bor du ruggigt nära en forumist och kompis nere på Österlen. Spenderat ett antal mellandagar och någon Bosjöklostermässa i Gärsnäs. Mvh!
Publicerat Maj 17, 201114 yr Författare ok då kanske man träffas någon gång i gärsnäs nu är det dags för vovvarnas kvällsrunda sen är det sängen som gäller ha de bra