Publicerat Mars 17, 200620 yr Hmm, jo jakt är ju det stora som tar mycket av den lediga tiden. Sen ÄR ju pengar bra att ha, så efter en heltid på volvo så jobbar jag extra med nåt som gör att jag ALDRIG är välkommen hos någon när jag har med mej mina papper.....Delgivningsman 8) "Den enes död den andres bröd" Efter det så har jag 3 töser som spelar fotboll där jag oxo lägger en hel del tid som bla webmaster när jag får mtrl att lägga in www.lodosebk.se Håller på med att göra film (gratis dessutom......STUPID! ) på "ledig" tid för fester man är på så som bröllop födelsedagar, evenemang Utöver det så försöker jag jaga så mycket som möjligt, jagar på min mark (arrende) i Uddevalla 285ha allt utom älg, även i Småland 60-100ha all jakt + gris på ett antal andra ställen i småland, lite strömarker kring Lödöse men där är det sporradisk jakt på kråkfågel. Är ute efter att få tag i mark runt lödöse för att få närmre till jakten och mer tid att jaga!! Damn, när allt var ner skrivet kom jag på att jag får nog lägga in mer tid att sova oxo... ;D
Publicerat Mars 17, 200620 yr Delgivningsman 8) .....och det vågar Du skriva om här att Du håller på med sådant.
Publicerat Mars 17, 200620 yr .....och det vågar Du skriva om här att Du håller på med sådant. Hehe, nåt måste ju betala jakten!! 8)
Publicerat Mars 17, 200620 yr Hehe, nåt måste ju betala jakten!! 8) Givetvis. Det är väl så att Du måste finansiera vapenköpen med pengar som inte tillhör fam. för att Du ska få bedriva Din hobby.
Publicerat Mars 17, 200620 yr även i Småland 60-100ha all jakt + gris på ett antal andra ställen i småland, Var i småland?
Publicerat Mars 17, 200620 yr 3 mil söder om kalmar, söderåkra, torsås och norra gullabo! Känner du till det?
Publicerat Mars 17, 200620 yr 3 mil söder om kalmar, söderåkra, torsås och norra gullabo!Känner du till det? Vagt. Är från Växjö trakten.
Publicerat Mars 17, 200620 yr Coolis.. Har en kompis som jobbar på delgivningen som då där en funktion knuten till polisen och länskrim. Är du anställd där med eller jobbar du åt annat bolag? Hells Angels typ? ;D Mvh!
Publicerat Mars 17, 200620 yr Coolis.. Har en kompis som jobbar på delgivningen som då där en funktion knuten till polisen och länskrim. Är du anställd där med eller jobbar du åt annat bolag? Hells Angels typ? ;DMvh! just nu på 2 andra bolag, men ansökan ligger på stämmningsmannacentralen i polishuset... 8)