Publicerat Mars 17, 200620 yr Jaja, jag kan ju lägga det här oxo som det är sagt!! 36år. Numera skild 3 underbara töser som fyller 8, 10 och 11 i år Som jag försöker "pränta in i" att jakt skall man hålla på med! det börjar så smått lyckas...hehe Hmm, jo jakt är ju det stora som tar mycket av den lediga tiden. Sen ÄR ju pengar bra att ha, så efter en heltid på volvo så jobbar jag extra med nåt som gör att jag ALDRIG är välkommen hos någon när jag har med mej mina papper.....Delgivningsman 8) "Den enes död den andres bröd" Efter det så har jag mina töser som spelar fotboll. Håller på med att göra film (gratis dessutom......STUPID! ) på "ledig" tid för fester man är på så som bröllop födelsedagar, evenemang Utöver det så försöker jag jaga så mycket som möjligt, jagar på min mark (arrende) i Uddevalla 285ha 20000:-/året delat¨på 5st allt utom älg, även i Småland 60-100ha all jakt + gris på ett antal andra ställen i småland, (gratis hehe ;D) lite strömarker kring Lödöse men där är det sporradisk jakt på kråkfågel. Är ute efter att få tag i mark runt lödöse för att få närmre till jakten och mer tid att jaga!! Sitter o pillar lite, ändrar från gift till skilld, kanske man hittar nån trevlig jägartjej här på forumet .....
Publicerat Mars 22, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas här. Det känns skönt att vi börjar bli fler västkustbor här ;D //Henrik
Publicerat Mars 22, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit!Jag hoppas och tror att du kommer att trivas här. Det känns skönt att vi börjar bli fler västkustbor här ;D //Henrik Tackar tackar Blir ju överväldigad Klart vi västkustbor måste visa oss, vi e ju "landets framsida" ;D 8) E du en sån "lyckost" som har marken utanför dörren? Svårt att få det här ner i landet :'(