Publicerat Maj 24, 201114 yr En back öl och lite torkat kött bytes mot vildsvinsjakt.Ölet är inköpt i Tyskland 2011. M.a.o kvalitetsgrejer .Det torkade köttet är en hemmaprodukt av hög kvalité. Så nu när ni vet allt är det bara att höra av sig.Det kliar verkligen i avtryckarfingret nu
Publicerat Maj 24, 201114 yr En back öl och lite torkat kött bytes mot vildsvinsjakt.Ölet är inköpt i Tyskland 2011. M.a.o kvalitetsgrejer .Det torkade köttet är en hemmaprodukt av hög kvalité. Så nu när ni vet allt är det bara att höra av sig.Det kliar verkligen i avtryckarfingret nu Hahahaha! Helt ärligt så hade jag velat leva i en värld när det går till såhär! Men tyvär utgör de "vilda" djuren i Sverige en stor del av vår BNP..... Så om du inte äger dina marker så blir det dyrt att ventilera avtryckafingret
Publicerat Maj 24, 201114 yr Har ni bara Varg hos er har inte de vilda Svinen vandrat in ännu? Har en bekant som jagar i Svartedalen och där nosar de på gränsen till hans jaktmark as we speak...
Publicerat Maj 24, 201114 yr Författare Hahaha....då får jag väl dricka ölen själv Varg=JA Gris=Nej Men om jag lägger några groggar till mitt befintliga erbjudande