Publicerat Mars 17, 200620 yr Tjipp.. 35 år bor i ett litet hus 3 mil söder om Göteborg. Har en son på 10 år som börjar intressera sig mer och mer för jakt (inte konstigt med en sådan far säger många). Jobbar på Volvo med elfelsökning på kommande bilmodeller. Blir en hel del resor runt omkring lite varstans, ex Australien USA och runt om i Europa för att jobba. Brinner för det här med jakt och det har inte blivit mindre på sistone nu när Vildsvinen har börjat komma på våra marker . /jrz
Publicerat Mars 20, 200620 yr Välkommen välkommen! Hoppas att du kommer att trivas här med oss andra jaktidioter MVH/Jocke
Publicerat Mars 20, 200620 yr Författare Tackar tackar, Tror jag med all säkerhet att jag kommer att göra, tror att jag ingår i den kategorin oxå /jrz
Publicerat Mars 22, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas här. Dessutom är det skönt med lite fler västkustbor här, vi är i solklar minoritet //Henrik