Publicerat Maj 25, 201115 yr Råkade skicka browningbocken i golvet och fanskapet sprack. Vad skall man använda för lim till att limma ihop den med?
Publicerat Maj 25, 201115 yr Det där var inget kul. Araldit professional men det kommer alltid att synas. Finns säkert andra produkter som accraglas eller liknande som fungerar.
Publicerat Maj 25, 201115 yr Författare Om det syns skiter jag i bara det håller ihop, behöver ju bössan imorgon......
Publicerat Maj 25, 201115 yr Det tar 24 timmar för aralditen att härda ordentligt. Ta ingen femton minuters, det blir inte bra och håller knappast. Kom ihåg att klämma ihop bitarna rejält så att det blir så liten limspalt som möjligt.
Publicerat Maj 25, 201115 yr Författare Det får bli en sväng till swedol imorgon och se vad dom har i hyllorna.....Får ta 20:an imorgon ist.
Publicerat Maj 25, 201115 yr Jag kan inte exakt se hur långt bak det gick av - om det kommer att påverkas i framtiden i vridstyrka liksom... Dock måste jag få beklaga ordentligt för detta är verkligen inte roligt! En ny kolv till en B325 är inte direkt gratis heller... Gör inget halvhjärtat jobb med bössan nu - låt det få ta den tid det behöver...
Publicerat Maj 25, 201115 yr Jag har en massa kolvar som ligger och dräller men jag tror det är till winchester. Måste kolla om det finns är du intresserad?
Publicerat Maj 26, 201115 yr Författare Jag har en massa kolvar som ligger och dräller men jag tror det är till winchester. Måste kolla om det finns är du intresserad? Har du en till en 325:a, så är jag intresserad!
Publicerat Maj 29, 201115 yr Författare Limmat med 2-komponents epoxy och det verkar hålla, får se efter en sväng till banan och det håller ihop.