Publicerat Maj 26, 201114 yr Hej. Efter att jag fick ett tips om en Randall kniv till salu på blocket av våran medlemm 30-06 som vet att jag samlar på randall knivar, var jag tvungen att slå till. Fick hem kniven idag o måste säga att jag gillar allt med kniven. En mod 25-6. Vad tycker ni? mvh Kimmo Lilja
Publicerat Maj 26, 201114 yr Ser riktigt bra ut! Något stort blad kanske, beroende på syfte? Men fin är den
Publicerat Maj 26, 201114 yr Jag har då inga svårigheter med att förstå varför du samlar på Randall-knivar! Dom är så jäkla fina! Bladen faller ju mig i smaken lite extra mycket... Grattis till en fin kniv!
Publicerat Maj 26, 201114 yr Den har aldrig varit i skogen väl? Tittar man på skidan ser den ju helt oanvänd ut! tjusig
Publicerat Maj 26, 201114 yr Författare Tackar Kniven är aldrig använd trots ca närmare 25år på nacken .
Publicerat Maj 26, 201114 yr Jag har svårt för stora blad och handtag med ben eller horn så för mig får du behålla den... men snid gärna till en och annan liten kniv i trä på egen hand du ;-)
Publicerat Maj 26, 201114 yr Tjena kimmo den va kanon fin tycker det var ett fynd till de priset kul att den hamnade hos dig /Jocke
Publicerat Maj 27, 201114 yr Gillar slipningen av bladet riktigt skarpt, ja resten av kniven är ju inte fy skam det heller men det bladet är det riktigt "Homerdregel" på. //Nylander