Publicerat Maj 28, 201114 yr hade gjort en fin presentation för en tid sedan. datorn ville inte att den skulle finnas så den valde att lägga av innan jag postade. tar nya tag nu eftersom jag ändå gör något inlägg ibland är det bäst att ni vet vem som ligger bakom dessa. är en i skrivande stund 26åring som tog sig i kragen och skaffade jägarexamen för ungefär ett år sedan. brinner mest för toppfågel, sjöfågeljakt och banskytte. fiske är ett annat stort intresse, i synnerhet flugfiske. köpte en båt tillsammans med en vän i höstas som figurerade en del efter hälsingekusten i samband med jakt. nu ska denna båt få en liten makeover och gå från gul/vit till grå/camomålad. möjligen startar jag en projekttråd om detta. i övrigt så har jag börjat handladda och har fått många bra tipps genom detta forum. samt läst väldigt mycket om själva skyttetekniken och fått inspiration vilket börjar ge fint resultat. tack! /remman
Publicerat Maj 30, 201114 yr Författare Välkommen kul med fler hälsingar här Vart i hälsingland finns dudå? tack så mycket. jag finns strax söder om hudiksvall. ser att du är från bergsjö?
Publicerat Maj 30, 201114 yr tack så mycket. jag finns strax söder om hudiksvall. ser att du är från bergsjö? Okej, Jajjemen
Publicerat Maj 31, 201114 yr tack så mycket. jag finns strax söder om hudiksvall. ser att du är från bergsjö? Inte så långt ifrån Norrala,Söderhamn då, där jag bor ?
Publicerat Maj 31, 201114 yr Författare tack jörgen. mr marlin: nej precis. det är väl bara en 4-5mil isf till dina trakter!
Publicerat Juni 1, 201114 yr tack kristin! Så lite så! Jag är själv halv-hälsing. Pappa är från Ljusdal och vi har spenderat hela min och syrrans barndoms somrar där uppe. Underbart landskap!