Publicerat Mars 18, 200620 yr Daniel heter jag och är 28år. Jag har 2st Hamiltonstövare en 8år snart och den andra 1,5år, så jag jagar mest hare men det blir ju nått rävdrev mellan varven också Trivs väldigt bra med älgjakt och annan småviltjakt också. Jag bor i en by utanför Kalix ( TÖRE ) Har suttit och läst på jaktsidan ganska länge nu och det är en väldigt trevlig sida med mycket nyttig information för oss jägare. Det var lite om mig!!
Publicerat Mars 18, 200620 yr Hej Törepojk! Välkommen hit och hoppas att Du kommer att trivas här hos oss! Är Du kompis med tysken, kaj m. fl. i Töremaffian?
Publicerat Mars 18, 200620 yr Det är väldigt goda vänner till mig. Jaha, då förstår jag att det måste vara dom som har lurat hit Dig. Själv jagar jag i Bondersbyn.
Publicerat Mars 19, 200620 yr hej och välkommen till jaktsidan kompis ;D ;D ;D ;D ;D När ska Ni lura in Larsson hit? Får han vara med för Karin tro?
Publicerat Mars 22, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas här. //Henrik