Publicerat Maj 29, 201114 yr Ja, då var det dax igen, dom går sina varv. Har själva en bild från veckan som ser skum ut. Inte fan ser detta ut som en gris.För brett mellan ögonen.. http://www.racerback.se/news.php?ID=143
Publicerat Maj 29, 201114 yr om du zoomar in bilden så ser man trynet på den så kallade "vargen" och detaljer på hela huvudet
Publicerat Maj 29, 201114 yr Men om man klickar på länken så ser det mera ut som en varg Jo men det är inte samma bild & djur vad jag kan se...
Publicerat Maj 29, 201114 yr Ändrat kontrast och ljusstyrka och nog är det en gris alltid. PHOTOSHOP JEDAIMASTER!
Publicerat Maj 30, 201114 yr Den bilden som ligger på racerback är min och jag har även länkat den från jaktsidan under predatorer/vargobs tråden. Skåningen tog nog fel bild. trident
Publicerat Maj 30, 201114 yr Jag hade varg på på jaktmarken på en ö i närheten av böekingegränsen i onsdags förra veckan. Are säkra rapporter säger dock att den lämnade ön efter knappt 3 timmar av någon anledning. Puh säger jag ..