Publicerat Maj 30, 201115 yr fin liten kniv där Pumpen! Gillar formen och slidan till den. Mvh: strid
Publicerat Maj 31, 201115 yr Ser ju bra ut. Hur känns kniven när du håller den "tvärt om", dvs för att fintälja mot dig?
Publicerat Maj 31, 201115 yr Författare Tack för kommentarerna. Den har ett skönt grepp både för att tälja mot sig och från. Annars är ju tunnan en beprövad form på skaft till slöjdarkniven.
Publicerat Maj 31, 201115 yr Den var finer, du! Lite trevligare än min... Fast jag har ju en som varit med i massproduktion... Fast man blöder nog lika bra med mitt blad som med alla andra blad - om man är klantig...
Publicerat Maj 31, 201115 yr Den blev ju riktigt trevlig! (fast det var svettigt att ladda ner bilderna på glesbygdsbredband )
Publicerat Maj 31, 201115 yr Författare Den blev ju riktigt trevlig! (fast det var svettigt att ladda ner bilderna på glesbygdsbredband ) Tackar Jo bilderna är nog ganska stora.. Sakna dig på rårandskursen synd du inte kunde Men det kommer ju fler
Publicerat Maj 31, 201115 yr Sakna dig på rårandskursen synd du inte kunde Men det kommer ju fler De har varit och karvat i ryggen på mig i dag igen så snart är jag fit for fight igen!
Publicerat Juni 1, 201115 yr De har varit och karvat i ryggen på mig i dag igen så snart är jag fit for fight igen! Hade du gjort en fin kniv till läkaren för ändamålet?
Publicerat Juni 2, 201115 yr Författare De har varit och karvat i ryggen på mig i dag igen så snart är jag fit for fight igen! Det låter bra.. kanske tur i oturen att det var innan sommaren.. Krya på
Publicerat Juni 2, 201115 yr Ser ut att sitta som gjuten i handen! Lite stora bilder att ladda hem på mobilt bredband mitt i skogen. Mvh / Karl-Erik
Publicerat Juni 2, 201115 yr Författare Tack till alla snälla kommentarer Skall tänka på bildstorleken till nästa inlägg. Tänkte inte ett dugg på att de kan vara för stora när jag la upp dem