Publicerat Juni 1, 201114 yr Hej På bössan jag köpt sitter ett weaver 4x sikte. Det planerar jag byta mot ett leupold så småningom, men jag behöver lite hjälp med vilka fästen och ringar jag ska använda mig av. är det möjligt att använda klackarna som sitter på bössan? Bössan är en cg m96, det är min första och jag har den inte hemma än så ha överseende:) Mvh Cris
Publicerat Juni 2, 201114 yr Vad är det för ringar nu? Weaver? Rek Leupolds Qr- bra att ta av kikare vid vapenvård/transport eller om man växlar mellan ett par sikten
Publicerat Juni 2, 201114 yr Författare Vad är det för ringar nu? Weaver? Rek Leopolds Qr- bra att ta av kikare vid vapenvård/transport eller om man växlar mellan ett par sikten Hej och tack för svar! jag antar att det är weaver, har inte bössan än och jag kan inte minnas att det stod något på dem, men det var ett weaver-sikte som satt på. är sugen på qr och vill bara beställa beställa beställa, men jag får nog vänta tills jag fått bössan och kolla upp vad som passar först:) go kväll!