Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vilka av dessa ska jag välja

Featured Replies

Publicerat

Hej vissa vet kanske att jag letar efter en kolv till min 1640 och har hittat en sida nu men vet inte vilken jag ska välja

http://www.midwaysverige.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=480661

http://www.midwaysverige.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=959739

http://www.midwaysverige.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=712752

men om jag väljer nån av dom så måste jag bygga om dom och hur mycket jobb är det med det

Men jag har även hittat en ombyggt Hogue som ska passa och funderar kanske på att köpa den men är det nått om dom kolvarna

Tack i förhand

Publicerat

Jag har ingen egen erfarenhet egentligen men misstänker att de allra billigaste syntetstockarna inte är rätt sladdriga, därför skulle jag valt laminatstocken. Om du dessutom vet att du måste modda lite för att passa in systemet så skulle jag också av den anledningen välja laminat. Också för att jag är en träälskare :blush:

Oavsett vad du köper så blir det billigare om du köper direkt från US of A jämfört med Midway, du har stocken hemma på 3 veckor.

Jag har köpt en laminatstock direkt från Boyds, skitsmidigt.

Publicerat

Jag har ingen egen erfarenhet egentligen men misstänker att de allra billigaste syntetstockarna inte är rätt sladdriga, därför skulle jag valt laminatstocken. Om du dessutom vet att du måste modda lite för att passa in systemet så skulle jag också av den anledningen välja laminat. Också för att jag är en träälskare :blush:

Oavsett vad du köper så blir det billigare om du köper direkt från US of A jämfört med Midway, du har stocken hemma på 3 veckor.

Jag har köpt en laminatstock direkt från Boyds, skitsmidigt.

+1, Bra kvalite till bra pris = laminatkolv!

Publicerat

Houge'en har jag bara gott att säga om, äger ingen själv men flera kompisar som har den och är nöjda. Sköna att hålla i.

Annars var det bra pris på Boyd'en också, en smaksak tror jag.

Publicerat
  • Författare

okej men har fått tag på en houge kolv det är den dyraste dom har på midway svergie och den är om byggt att passa 1640,n system för mellan 2000-2500kr är det ett rimligt pris på den

Publicerat

okej men har fått tag på en houge kolv det är den dyraste dom har på midway svergie och den är om byggt att passa 1640,n system för mellan 2000-2500kr är det ett rimligt pris på den

Då är det den med alluminium skena i?? Helt ok prs.

Publicerat
  • Författare

Ja visst är det det. Så då ska man kanske ta och slå till

Publicerat
  • Författare

och om det var nån som hade nå bilder med en 1640 med en houge stock på skulle vara tacksamt