Publicerat Mars 20, 200620 yr Jag är en småviltsjägare på 30 år som bor och är uppväxt i Kiruna. Har just skaffat min första egna hund, en Breton-hanne som nu är 4,5 månader. Dressyr pågår för fullt för att förbereda injagningen på ripfjället till hösten! Har jagat hela mitt liv, 90 % ripa och resten tjäder och hare. Om man bor i Kiruna så finns det oändliga möjligheter till ripjakt! Detta är ett mycket bra forum som jag besöker varje dag så jag tänkte att det var dags att registrera och presentera mig! /rosen
Publicerat Mars 20, 200620 yr Välkommen hit hoppas att du oxå hittar en massa skoj här ute som en annan har gjort .
Publicerat Mars 20, 200620 yr Välkommen hit Rosen Jag jagar väldigt mycket i Kiruna området, har stugan i Masugnsbyn och jagar där samt kring Soppero. Vore det inte för jobb och en massa måsten skulle jag nog bosätta mig kring Kiruna
Publicerat Mars 22, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas här. //Henrik
Publicerat Mars 22, 200620 yr Författare Välkommen hit RosenJag jagar väldigt mycket i Kiruna området, har stugan i Masugnsbyn och jagar där samt kring Soppero. Vore det inte för jobb och en massa måsten skulle jag nog bosätta mig kring Kiruna Tackar! Det är väl bra tjädermarker i Masungsbyn? Har tidigare jagat utanför Pajala och där fanns det fina tjädermarker!
Publicerat Mars 25, 200620 yr Välkommen hit! Jag har tänkt sälja en valp till Kiruna, så snart minskar tjäderstammen i Norra Norrbotten.
Publicerat Mars 25, 200620 yr Välkommen hit! Jag har tänkt sälja en valp till Kiruna, så snart minskar tjäderstammen i Norra Norrbotten. Neeeej gör inte det, du måste tänka på oss som har pekahundar och vill jaga tjäder, eller hur rosen