Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

delar till winchester 120 ranger

Featured Replies

Publicerat

Finns det någon som vet en hemsida eller affär som säljer delar såsom kolvar och tillbehör till en winchester 120 ranger kal 12?

• 2 weeks later...
Publicerat

Finns det någon som vet en hemsida eller affär som säljer delar såsom kolvar och tillbehör till en winchester 120 ranger kal 12?

Du vet om att en 120 är samma som en 1200 fast med enklare trä? och att i princip alla tillbehör till även 1300 passar? Jag har t.o.m. en Winchester 120 Ranger slugpipa till min 1300...

• 9 months later...
Publicerat
  • Författare

Du vet om att en 120 är samma som en 1200 fast med enklare trä? och att i princip alla tillbehör till även 1300 passar? Jag har t.o.m. en Winchester 120 Ranger slugpipa till min 1300...

visste inte det men om jag förstått det rätt efter lite forskning så är 120 en militär version av 1200. samma delar fast biligare att tillverka.

har du någon erfarenhet av midway sverige? verkar vara en bra hemsida :)

Publicerat

Midway sverige är dyra och eftersom de bara agerar bulvaner så skickas grejerna direkt i från USA med ganksa dyr frakt. Om jag minns rätt är minsta frakt för ett litet brev 185kr. Sen är de lite röriga i huvudet där så det är lätt att ordrar bara försvinner och lite sånt. Men utbudet och idiotiska exportregler i USA gör att man i bland ändå tvingas handla där..