Publicerat Juni 8, 201115 yr Finns det någon som vet en hemsida eller affär som säljer delar såsom kolvar och tillbehör till en winchester 120 ranger kal 12?
Publicerat Juni 20, 201115 yr Finns det någon som vet en hemsida eller affär som säljer delar såsom kolvar och tillbehör till en winchester 120 ranger kal 12? Du vet om att en 120 är samma som en 1200 fast med enklare trä? och att i princip alla tillbehör till även 1300 passar? Jag har t.o.m. en Winchester 120 Ranger slugpipa till min 1300...
Publicerat April 3, 201214 yr Författare Du vet om att en 120 är samma som en 1200 fast med enklare trä? och att i princip alla tillbehör till även 1300 passar? Jag har t.o.m. en Winchester 120 Ranger slugpipa till min 1300... visste inte det men om jag förstått det rätt efter lite forskning så är 120 en militär version av 1200. samma delar fast biligare att tillverka. har du någon erfarenhet av midway sverige? verkar vara en bra hemsida
Publicerat April 3, 201214 yr Midway sverige är dyra och eftersom de bara agerar bulvaner så skickas grejerna direkt i från USA med ganksa dyr frakt. Om jag minns rätt är minsta frakt för ett litet brev 185kr. Sen är de lite röriga i huvudet där så det är lätt att ordrar bara försvinner och lite sånt. Men utbudet och idiotiska exportregler i USA gör att man i bland ändå tvingas handla där..