Publicerat Juni 9, 201114 yr Hej. En Randall dealare jag gjort affärer med tidigare såg jag hade en sån här Randall mod 2-7 jade. Blev blixt förälskad i den då min samling börjar på mod 1 men har ingen mod 2 typiskt. Andra modeller men inte mod 2 så jag vara tvungen att ha den :-) Efter mycket diskuterande fram o tillbaks så släppte han den här till mig till min stora glädje :-) Blir en av höjd punkterna :-) Nu blir det paus ett bra tag med samlandet då frugan börjar bli lite sådär arg ni förstår när plonboken blir tommare :-( Vad tycker ni ? mvh Kimmo
Publicerat Juni 9, 201114 yr Hej. En Randall dealare jag gjort affärer med tidigare såg jag hade en sån här Randall mod 2-7 jade. Blev blixt förälskad i den då min samling börjar på mod 1 men har ingen mod 2 typiskt. Andra modeller men inte mod 2 så jag vara tvungen att ha den :-) Efter mycket diskuterande fram o tillbaks så släppte han den här till mig till min stora glädje :-) Blir en av höjd punkterna :-) Nu blir det paus ett bra tag med samlandet då frugan börjar bli lite sådär arg ni förstår när plonboken blir tommare :-( Vad tycker ni ? mvh Kimmo Ruskig snygg kniv!
Publicerat Juni 9, 201114 yr Väldigt trevlig Randall, förmodligen din trevligaste även om den där vietnam varianten hade historik är denna den bästa. /Christian
Publicerat Juni 9, 201114 yr Helt fantastisk Kimmo! Den hade jag kunnat köpa själv! Vid vårt senaste besök i Kina stod jag och funderade på om jag skulle köpa med mig jade hem. Vi bodde vid en antikmarknad där det såldes i högar... kanske borde man ändå ha köpt med sig lite Outstanding! Om fruns "lite sådär arg" blir till "så innihellv... arg" så kan du få sälja den till mig!!
Publicerat Juni 9, 201114 yr Den var vacker, du! Jag kom att tänka på täljsten.. Ingen av er som provat att göra skaft i det? Det är ju ett vackert material och jag tror inte det är så våldsamt dyrt heller. Det kan få en väldigt fin lyster.
Publicerat Juni 9, 201114 yr Snygg, jätte snygg för att vara Randall Byt skaftet mot ett snyggt i trä och flytta ner skaftet ända ner till bladet så är skönheten perfekt. //
Publicerat Juni 9, 201114 yr Författare Hej o tackar :-) Meier, jag misstänker att din fru också blir så in i helv... arg om du köper den här av mig mvh Kimmo
Publicerat Juni 9, 201114 yr Hej o tackar :-) Meier, jag misstänker att din fru också blir så in i helv... arg om du köper den här av mig mvh Kimmo Skulle tro det Kimmo!! Speciellt som vi så här strax innan semestern lämnade in bilen på rep... 7000:- stoppar nog inte Håller med Jeepetorp att det nog är dags för ett "gruppfoto" på samlingen! //Niclas
Publicerat Juni 9, 201114 yr Jag köper den här blir ingen förbannad för jag håller det för mig själv jäkligt fin Kimmo har inte sett det skaftet Grattis till ännu en kanon randall /Jocke
Publicerat Juni 9, 201114 yr Författare Hej. :-) Ett gruppfoto på ett par randalls har jag visat tidigare :-)
Publicerat Juni 10, 201114 yr Grymt snygg kniv! Man får helt klart ha begär när man ser den . //Svenne.
Publicerat Juni 10, 201114 yr Perfekt avvägning av alla ingående delar, riktigt snygg modell! Grattis! Mvh / Karl-Erik
Publicerat Juni 10, 201114 yr Fixa ett sånt blad så orndar jag bolstern till en av mina knivar så blir jag lyrisk. Lasse
Publicerat Juni 11, 201114 yr Författare Tackar. :-) Ska bli roligare att känna på den live när jag får hem den. Tar mera bilder då. :-) mvh Kimmo
Publicerat Juni 14, 201114 yr Författare Nu Fick jag hem den o kniven är helt underbar. Tog en bild bredvid mod 1 som referens. Faan vad jag är nöjd med den :-) mvh Kimmo Lilja