Publicerat Juni 9, 201114 yr gratulerar-du vinner det är ingen mer som kommer det blir ca 20pers -brukar vara i alla fall
Publicerat Juni 10, 201114 yr Hej! Jag tänkte ta mig dit och rasta långbågen. Det är ju aldrig fel att traska runt med likasinnade och släpa några pilar. Det verkar som att regnet missar oss oxå!
Publicerat Juni 10, 201114 yr Författare gratulerar-du vinner det är ingen mer som kommer HAHAHAHA! Där va du snabb din gamle grek Se jag har en motståndare ändå!
Publicerat Juni 10, 201114 yr Författare Hej! Jag tänkte ta mig dit och rasta långbågen. Det är ju aldrig fel att traska runt med likasinnade och släpa några pilar. Det verkar som att regnet missar oss oxå! Nice! Har du Fluflu pilar? För det har inte jag
Publicerat Juni 10, 201114 yr Nej, jag har inga flu-flus. Borde kanske ha, men min långbåge är ganska subsonic, så att säga:-) En maxad compound på 300+f/sek är ganska mycket styggare än min 200-. vad tävlingsledningen tycker om det resonemanget vet jag inte ännu, men fråga mig gärna imorgon kväll igen:-)