Publicerat Juni 12, 201114 yr Finns det någon på forumet som har en topp/ett par toppar till en Grand Cherokee -97 V8 5,2Liters??? Har fått en spricka i väggen mellan insug och avgas ventilerna, som gör att den pissar in varmvatten i avgaset och bildar ett ångmoln bakom bilen. Brådskande svar önskvärt... // Jägare utan gränser
Publicerat Juni 12, 201114 yr tyvärr kan jag inte hjälpa dig men det finns en gör de själv skrot en liten bit norrut från dig. strax söder om järna om jag vill minnas rätt. finns rätt många bilar där i vanliga fall men har inte varit där på 1 år så kan inte hjälpa dig mkt mer än så. tråkigt problem du fått!
Publicerat Juni 12, 201114 yr har en kompis som håller på med div bilar, om du skulle vilja dela med dig av reg nummer på bilen så underlättar det sökandet en del.
Publicerat Juni 12, 201114 yr Ett tips är att skriva mer detaljerat i rubriken. Jag har undvikit att klicka på detta ämne i några dar nu, och förväntade mig nu att finna en fråga om såna här
Publicerat Juni 15, 201114 yr Författare Sorry!! Jag glömde medd att saken har löst sig... Hittade en beg motor i trakterna av Aneby till en rimlig penning... Lyfte av topparna och kollade dem och de var helt täta utan åtgärd... Man skall ha tur ibland...