Publicerat Juni 16, 201115 yr Här är en kniv jag gjort till en beställare ett tag sen men vi är inte riktigt överens än om det blir affär. Skaftet gjorde jag av diospyros (eben) vulcan fiber, nickel silver, tenn. Kommer inte beställaren o jag överens om något så åker den ut på försäljning då jag inte tänker ligga på den längre :-) Eftersträvade en ren design på den här kniven. Vad tror ni? mvh Kimmo
Publicerat Juni 16, 201115 yr Tycker den är läcker i sin relativa enkelhet. Är det något ormmönstrat på gång, tror du?
Publicerat Juni 16, 201115 yr Författare Hej o tackar. Har semester om 2 veckor o då blir det fart på allt, också en orm mönstrad som blir färdig då :-)
Publicerat Juni 16, 201115 yr Om jag skulle säga att det gör ont i ögonen att titta på den kniven så skulle jag ljuga. Men nu är det så att jag inte ljuger så jag säger inte det.
Publicerat Juni 16, 201115 yr Hej o tackar. Har semester om 2 veckor o då blir det fart på allt, också en orm mönstrad som blir färdig då :-) Snygg som vanligt. Lasse
Publicerat Juni 19, 201115 yr Urläcker bladform och slipfasen passar perfekt! Top job! Mvh / Karl-Erik
Publicerat Juni 19, 201115 yr Mycket fin kniv, jag gillar verkligen knivar och slidor åt det rena hållet. Detta är en kniv som tilltalar mej mycket.