Publicerat Juni 16, 201114 yr Eller ska man säga som Bilbo skulle ha sagt There and back again.... Ska vi försöka oss på en skjutning till?
Publicerat Augusti 4, 201114 yr Författare dags att bumpa denna tråden, eller har alla fullt upp med grävlingar å sånt?
Publicerat Augusti 4, 201114 yr dags att bumpa denna tråden, eller har alla fullt upp med grävlingar å sånt? Tror vi har en plats över nu den 13/8. Kolla med Orjant. Ganska många "utanför" forumet som är ska dit då
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Jag börjar bli svårt skjutsugen! Har pangat alldeles för lite under sommaren så jag är på. Har bokat några skjutledarpass på onsdagar i september så om det finns möjligheter att boka någon annan kväll i veckorna är det lite önskvärt. Kommer säkert att krocka med nåt ändå men det är förmodligen bättre att flytta på än ett skjutledarpass. //F
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Jag röstar absolut på ONSDAGAR för detta evenemang 8) Kunde tro det /F
Publicerat Augusti 30, 201114 yr Jag har bokat en tid den 29:e sept, 17-20. Kan behöva lite reservnamn. mvh/Må
Publicerat Augusti 30, 201114 yr Författare Jag har bokat en tid den 29:e sept, 17-20. Kan behöva lite reservnamn. mvh/Må Jag kan nog ta två platser, är juh rätt välbyggd på mitten.
Publicerat September 20, 201114 yr Författare Jag kan nog ta två platser, är juh rätt välbyggd på mitten. Kan inte Jag var tydligen uppbokad på annat.