Publicerat Juni 17, 201114 yr Fick hem min ghillie suit o kan bara konstatera att det var en mycket trevlig sak som kommer o göra nytta på lockjakten o nu ska den bara prepareras med en lukt borrtagare som jag kokar i hop skälv. Gör så här plocka i hop gran.björk.löv. o annat material som är i den omgivningen ni jagar i o fyll en stor gryta den ska va proppfull med material fyll på med vatten sen bara koka upp o vrid ner värmen o låt sjuda en 15-20 min låt kallna o sen silar ni vattnet i en pumpflaska sen dom kläderna som ska prepareras före jakt häng ut o lägg två lager o låt torka i mellan sen när ni är på jakt så spreja på kläderna innan ni går ut på pass. Mvh.
Publicerat Juni 17, 201114 yr Författare luktar det gott? Mycket sen beror det ju på hur du blandar. Mvh.
Publicerat Juni 17, 201114 yr Det var en lite mer avancerad variant än den gamla klassikern sopsäck och grenar som jag har kört med, kan nog vara värt att prova om inte annat så är det mer praktiskt.
Publicerat Juni 17, 201114 yr Författare Det var en lite mer avancerad variant än den gamla klassikern sopsäck och grenar som jag har kört med, kan nog vara värt att prova om inte annat så är det mer praktiskt. Ja den är värld o prova praktiskt o bra o billigare än det man köper i sfären Mvh.
Publicerat Juni 17, 201114 yr Detta skall definitivt provas,kärringen kommer väl gå i taket men wtf det va längesen man låg på plus iaf
Publicerat Juni 17, 201114 yr Detta skall definitivt provas,kärringen kommer väl gå i taket men wtf det va längesen man låg på plus iaf Det känns som om det kvittar vad man gör, handlar det om jakt så är det alltid på minus Man kanske skulle byta mot en sån här : http://www.softie4u.com/sv/
Publicerat Juni 17, 201114 yr Det känns som om det kvittar vad man gör, handlar det om jakt så är det alltid på minus Man kanske skulle byta mot en sån här : http://www.softie4u.com/sv/ En plastpåse med vatten hmm nja jag håller mig till min termos med ravioli
Publicerat Juni 17, 201114 yr Författare bra tips! Tack! Ska användas till bågjakten detta! Fint de varsågod Mvh.
Publicerat Juni 21, 201114 yr Författare Ok när jag gör saker så gör jag det noggrant antingen eller det ger bäst resultat o det gäller allt Tipps nr2 Köp en vakuumpåse stoppa ner kläderna efter avslutad jakt dra en dusch med luktbrotagaren drag igen ta dammsugaren eller sug med mun då har du fräscha o luktfria kläder tills nästa jakt. Biltema har billiga. http://www.biltema.se/sv/Hem/Forvaring/Ovrigt/Vakuumpase/ Mvh.
Publicerat Juni 29, 201114 yr Hej Flex, testade ditt tipps och kan bara säga att det luktar mycket gran om kläderna. Tack för det. Sprayade min lövcammo innan ett skyddsjaktsuppdrag i Måndags. Mycket tack för det
Publicerat Juni 29, 201114 yr Författare Hej Flex, testade ditt tipps och kan bara säga att det luktar mycket gran om kläderna. Tack för det. Sprayade min lövcammo innan ett skyddsjaktsuppdrag i Måndags. Mycket tack för det Det är bar kul om man kan hjälpa till Klockrent jobbat där grattis te räven Mvh.