Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skor utan snörning

Featured Replies

Publicerat

Fick mina kängor i går o dom är klockrena tactical boot då jag är så jävla trött på o snöra mina Chiruca Scandinavia som är jävligt sköna men man är ju helt slut efter o stått framåtlutad o snöra dom ryggen värker o svetten pärlar sig i pannan nä nu är det slut med det då dom nya kängorna har två smidiga dragkedjor bara o sticka i foten o dra upp KLAR :D

Mvh.

Publicerat

aha.. gått tillbaka till barndommen..

Mina ungar har oxå haft sånt..

Mest kardborreband iosf...

Fast nu har de lärt sig knyta skor ;)

Publicerat
  • Författare

aha.. gått tillbaka till barndommen..

Mina ungar har oxå haft sånt..

Mest kardborreband iosf...

Fast nu har de lärt sig knyta skor ;)

Ja det är lätt när man är ung o när man blir äldre gör man det lite lättare lite smartare ;)

Mvh.

Publicerat

Fick mina kängor i går o dom är klockrena tactical boot då jag är så jävla trött på o snöra mina Chiruca Scandinavia som är jävligt sköna men man är ju helt slut efter o stått framåtlutad o snöra dom ryggen värker o svetten pärlar sig i pannan nä nu är det slut med det då dom nya kängorna har två smidiga dragkedjor bara o sticka i foten o dra upp KLAR :D

Mvh.

Inte ens jag blir ju andfådd av att knyta kängorna... :rolleyes:

Publicerat

Själv använder jag Blundstone mest hela tiden. Året om. Jobb och fritid. Då sliper man också knytandet. De utan stålhätta funkar bra att smyga i, speciellt om de är så nya att resåret i sidan inte börjat slappa. Dags för ett par nya (med stålhätta), men jag är lite orolig över hur de nya är då tillverkningen flyttat från Australien till .... ja vad fan var det nu igen ..... Filipinerna? Sedan är det alltid lite meckigt då jag har en halvstorlek som butikerna sällan/aldrig har inne....

Publicerat
  • Författare

Inte ens jag blir ju andfådd av att knyta kängorna... :rolleyes:

De kanske beror på att du inte har problem med o göra en antefléxio o har en skada på spína -_-

Mvh.

Publicerat

Har du tofsar på dina nya loafers också?

:lol:

Skojar bara, jag är bara lite skeptisk till hållbarheten i dragkedjorna, men det låter ju onekligen smidigt.

Publicerat
  • Författare

Har du tofsar på dina nya loafers också?

:lol:

Skojar bara, jag är bara lite skeptisk till hållbarheten i dragkedjorna, men det låter ju onekligen smidigt.

He he ja man får väll se hur länge dom håller :D

Mvh.

Publicerat

Mvh.

Foto på dom och vars hade du köpt dom tack!:D

Publicerat

Har du sett dom där Chiruca dogo boa kängorna med vajerspänning av snörningen med ett vred ? dessa funderar jag på verkar vara rätt sko om man har problem med att snöra skor :)

Publicerat
  • Författare

Har du sett dom där Chiruca dogo boa kängorna med vajerspänning av snörningen med ett vred ? dessa funderar jag på verkar vara rätt sko om man har problem med att snöra skor :)

Nej det har jag inte men märket borgar för en mycket bra kvalitet så det är nog ingen dum ide o införskaffa ett par sådana :D

Mvh.

Publicerat

Stl 43 bara!:o Inget för en fullvuxen karl med 44-46 och det är beroende på fabrikat och tillverkningsland, men å andra sidan kan det ju vara bra med snörning ifall man skulle sjunka någonstans så då vet man att man får med sig kängan upp.:rolleyes::D Då slipper man ju lägga sig ner på myren och börja leta den nere i dyn full med skit i.:lol:

Publicerat
  • Författare

Stl 43 bara!:o Inget för en fullvuxen karl med 44-46 och det är beroende på fabrikat och tillverkningsland, men å andra sidan kan det ju vara bra med snörning ifall man skulle sjunka någonstans så då vet man att man får med sig kängan upp.:rolleyes::D Då slipper man ju lägga sig ner på myren och börja leta den nere i dyn full med skit i.:lol:

He he det är nog ingen fara dom åker med upp sitter så fin på lilla foten :D

Mvh.

Publicerat

He he det är nog ingen fara dom åker med upp sitter så fin på lilla foten :D

Mvh.

Jaja, på dig ja.:rolleyes: Jag har sjunkit till gren nästan en gång så jag vet vad det innebär och stöveln sögs väl av foten ca 30-40 cm ner i myren.:( Mindre roligt.

Vad är det som säger slavs, slavs, slavs när man går Flex???:lol:

Publicerat
  • Författare

Jaja, på dig ja.:rolleyes: Jag har sjunkit till gren nästan en gång så jag vet vad det innebär och stöveln sögs väl av foten ca 30-40 cm ner i myren.:( Mindre roligt.

Vad är det som säger slavs, slavs, slavs när man går Flex???:lol:

Fint de då hade du massa skit i stövel o sen hade du en trevlig promenad hem :D

Mvh.

Publicerat

Fint de då hade du massa skit i stövel o sen hade du en trevlig promenad hem :D

Mvh.

Ja, det var en skön promenad och dyngan var då inte varm heller.:lol:

Publicerat
  • Författare

Ja, det var en skön promenad och dyngan var då inte varm heller.:lol:

:D :D :D

Mvh.

Publicerat

Själv använder jag Blundstone mest hela tiden. Året om. Jobb och fritid. Då sliper man också knytandet. De utan stålhätta funkar bra att smyga i, speciellt om de är så nya att resåret i sidan inte börjat slappa. Dags för ett par nya (med stålhätta), men jag är lite orolig över hur de nya är då tillverkningen flyttat från Australien till .... ja vad fan var det nu igen ..... Filipinerna? Sedan är det alltid lite meckigt då jag har en halvstorlek som butikerna sällan/aldrig har inne....

Bludnstone är nog ett par av det skönaste man kan ha på fötterna! Mina senaste hade jag nog i 7 år innan hustrun tvingade mig att slänga dem.. Ok, de var slitna.. :) Men det tar ett tag att gå in dem bara.. :)