Publicerat Juni 17, 201114 yr Hej alla glada, Finns det nån skeetbana i Stockholmstrakten som ni kan rekommendera? Jag tog med en polare från Stockholm ut till banan här i Värmland och det gav mersmak så jag lovade att hjälpa honom att hitta en bra klubb i Stockholm.
Publicerat Juni 17, 201114 yr Hej alla glada, Finns det nån skeetbana i Stockholmstrakten som ni kan rekommendera? Jag tog med en polare från Stockholm ut till banan här i Värmland och det gav mersmak så jag lovade att hjälpa honom att hitta en bra klubb i Stockholm. Jag är medlem i Haninge jaktskytteklubb. Jag kan varmt rekomendera klubben. Trevliga banor. Dom har det mesta. Kolla www.HJK.se // John
Publicerat Juni 17, 201114 yr Jag är medlem i Haninge jaktskytteklubb. Jag kan varmt rekomendera klubben. Trevliga banor. Dom har det mesta. Kolla www.HJK.se // John Huddinge skytteklubb - Gladökvarn - är ett annat alternativ . //Lasse D.
Publicerat Juni 17, 201114 yr Huddinge skytteklubb - Gladökvarn - är ett annat alternativ . //Lasse D. Ja. Absolut. Jag är medlem där med.