Publicerat Juni 18, 201114 yr Har en räv som går utanför mina hundgårdar varje kväll runt 22tiden. Igårkväll var jag ute o spårade med finnen,räven fick vittring och såg oss när vi gick men 1 timme senare var den tillbaks igen.... Blev lite vingligt att filma på frihand... Den är utanför nu....
Publicerat Juni 19, 201114 yr Har en räv som går utanför mina hundgårdar varje kväll runt 22tiden. Igårkväll var jag ute o spårade med finnen,räven fick vittring och såg oss när vi gick men 1 timme senare var den tillbaks igen.... Blev lite vingligt att filma på frihand... Den är utanför nu.... Blev du inte sugen på att släppa stövarn ?
Publicerat Juni 19, 201114 yr Har en räv som går utanför mina hundgårdar varje kväll runt 22tiden. Igårkväll var jag ute o spårade med finnen,räven fick vittring och såg oss när vi gick men 1 timme senare var den tillbaks igen.... Blev lite vingligt att filma på frihand... Den är utanför nu.... Fin filmsnutt Verkar som du har konsert i hundgården ganska ofta
Publicerat Juni 19, 201114 yr Författare Fin filmsnutt Verkar som du har konsert i hundgården ganska ofta Jodå det låter "lite" dåochdå...
Publicerat Juni 19, 201114 yr Författare Blev du inte sugen på att släppa stövarn ? Det har vart nära.... Han har klättrat över hundgården några gånger när jag vart o jobbat... Är lite tråkigt om han skulle hitta ett rådjurskid...men nu är hundgården klättringssäkrad....