Publicerat Juni 21, 201114 yr Har sökt svart epoxy lim men ej hittat, vilket märke finns i svart och vem saluför? Tips tas emot.
Publicerat Juni 21, 201114 yr Har sökt svart epoxy lim men ej hittat, vilket märke finns i svart och vem saluför? Tips tas emot. Jag tror inte det finns färdigblandad färgad epoxy, däremot kan du använda dig av vanlig epoxy som du blandar in kimrök eller annat färgpulver i. Nordell har dom, men sidan ör lite dold så här kommer direktlänken: Färgpulver
Publicerat Juni 21, 201114 yr Författare Jag tror inte det finns färdigblandad färgad epoxy, däremot kan du använda dig av vanlig epoxy som du blandar in kimrök eller annat färgpulver i. Nordell har dom, men sidan ör lite dold så här kommer direktlänken: Färgpulver Tack för det,grå epoxy har jag hittat men annars så brukar jag använda filspån i färglös epoxy funkar även det.
Publicerat Juni 21, 201114 yr Författare JB Weld är svart, dessutom det starkaste lim jag vet. -- Mats Tack för det, skall söka efter leverantör.
Publicerat Juni 21, 201114 yr Det går att använda toner från en kopieringsmaskin för att färga epoxy svart
Publicerat Juni 21, 201114 yr varför inte göra som dom gamla indianerna blanda i sot Fast de gamla indianerna körde nog inte med epoxy
Publicerat Juni 21, 201114 yr Färgpulver för limkrok till abborrpirkar är gjort för att blandas med epoxy. Finns på varenda välsorterad fiskeaffär och finns i alla de färger från självlysande till svart.
Publicerat Juni 21, 201114 yr Fast de gamla indianerna körde nog inte med epoxy Men dom gamla indianerna som finns idag kör säkert med det