Publicerat Juni 21, 201114 yr Hejsan alla! Morgan heter jag och är bosatt i Älvdalen men kommer ursprungligen från Ludvika. Är just nu 23 år och lever livets glada dagar! Flyttade till Älvdalen och började studera Natur & Friluftsentreprenör efter att jag tröttnade på jobbet som väktare/ordningsvakt i Uppsala 2010. Här träffade jag också min sambo så nu bor vi ihop och skaffade även under våren vår hund Freja (Leonberger, stort ska de vara!) Jaktintresset är något som har dykt upp under tiden jag har studerat då vi har erbjudits tillfälle att läsa Jägarexamen (vilket sambon nästintill tvingade mig till då hon tröttnade på nöt och fläskkött ^^) blev klar med denna nu i Maj, så jag har inte hunnit skaffa några jaktvapen ännu men detta ska det bli ändring på till sommaren är det tänkt =) Annars är mitt största intresse flugfiske och jag jobbar på att bli kastinstruktör/guide här i trakterna, vid sidan om detta så är jag, sambon och hund mestadels ute i skog och mark och spanar både växter och djur. Så detta är lite om mig! Hoppas på nya kontakter och lite vägledning i denna nya hobby/livsstil jag har skaffat mig! mvh//Mogge
Publicerat Juli 1, 201114 yr Författare Tack än en gång för välkomnandet! Nu har man dessutom en Tikka T3 Hunter 308 på ingång