Publicerat Juni 21, 201114 yr Har vart medlemm här ett tag nu så man kanske ska tala om vem man är Tjena här har ni en pojkspoling som föddes till att jaga Jagar mestadels älg med min jämthund Rulle, och blir en del harjakt med finnstövare också eftersom farsan är helt tokig i det, bor för tillfället i östersund (ofrivilligt) pga att jag jobbar här, men hittar förhoppnings vis nått utanför "stan" snart så man kan ha hundgård och skjuta ifrån köksfönstret och sånna saker man kan göra ute på vischan ;P Jag gick 3år på torsta (åsbygdens naturbruksgymnasium)med inriktning på skog och jakt, 3 riktigt roliga år. när jag inte jagar så pysslar jag gärna med motorer, mestadels skoter, cross och så bilen så klart, ja det var vell lite kortfattat om mig, Ma Råkes å Skitjakt på er ;D
Publicerat Juni 21, 201114 yr Du har förstått hur man ska bo. Tyvärr har man en käring som bromsar där
Publicerat Juni 21, 201114 yr "skjuta ifrån köksfönstret och sånna saker man kan göra ute på vischan ;P" Underbar kommentar!
Publicerat Juni 22, 201114 yr Välkommen hit! Bor själv inne i Östersund och vill söka mig utanför stan, blir sådant liv om man fäller ett rådjur från farstukvisten här.