Publicerat Juni 23, 201114 yr ingen som har vildkaniner på sin mark som kan tänkas skiljas från ett gäng ?? har fått behovet för såna för vidare träning av min labbe som jag har tänkt så ska jag hämta dom själv så det får inte bli för långa resa men får rätta mej efter var dom finns
Publicerat Juni 23, 201114 yr Brukar finnas att beställa , hör med labbeklubben där du bor, dom har säkert tips. En polares morsa har en Flat kennel, hon beställde 100 kaniner som hon givetvis trodde skulle vara döda och frysta. Ack vad hon bedrog sig , en vacker dag så dök det upp 100 levande kaniner Polarn fick träningsverk i slag armen när han avlivde dom
Publicerat Juni 23, 201114 yr Författare har hört mej för lite grann men har bara fått nekande och svävande svar sen så är det ett litet svepskäl att få hälsa på hos forumsfolk kan förstå att han blev mör i armen efter 100 rabbisar
Publicerat Juni 23, 201114 yr har hört mej för lite grann men har bara fått nekande och svävande svar sen så är det ett litet svepskäl att få hälsa på hos forumsfolk kan förstå att han blev mör i armen efter 100 rabbisar Kolla med Hipshot. Han är nog polare med en här i Skåne som kan ha kaniner
Publicerat Juni 23, 201114 yr Jag följer gärna med ut och jagar kaniner om någon känner de behöver hjälp... Hagelsprakaren står till tjänst!
Publicerat Juni 23, 201114 yr Författare Kolla med Hipshot. Han är nog polare med en här i Skåne som kan ha kaniner får dra ett pm till han om han inte hittar in själv den gode hipshot Jag följer gärna med ut och jagar kaniner om någon känner de behöver hjälp... Hagelsprakaren står till tjänst! hehehe hade ju vart bäst men men
Publicerat Juni 23, 201114 yr får dra ett pm till han om han inte hittar in själv den gode hipshot Jorå en god vän jobbar på ett ställe där det mulas en hel del kanin men det är som sagt så långt söderut i landet det går att komma. Om de skickar dem eller inte vet jag inte. Öster-Malma är annars en rätt säker leverantör. Mvh!
Publicerat Juni 23, 201114 yr Författare Jorå en god vän jobbar på ett ställe där det mulas en hel del kanin men det är som sagt så långt söderut i landet det går att komma. Om de skickar dem eller inte vet jag inte. Öster-Malma är annars en rätt säker leverantör. Mvh! har du nån e-mail address eller telenr som man kan höra sej för ?? till båda ställena
Publicerat Juni 23, 201114 yr har du nån e-mail address eller telenr som man kan höra sej för ?? till båda ställena Drar ett pm.. Mvh!