Publicerat Juni 23, 201114 yr Hej, undrar om man måste ha QR ringar om man har QR baser? Annars tänkte jag köpa domhär tror jag: http://www.handladigitalt.se/leupold-qr-browning-xbolt-quickrelease-tvadelad-bas-matt-p-4517.html och kanske domhär till http://www.handladigitalt.se/leupold-std-ringar-hoga-for-30mm-kikarsikten-matt-p-1859.html
Publicerat Juni 23, 201114 yr Japp det måste man. Den kombination du länkat till kommer inte att fungera.
Publicerat September 16, 201114 yr Författare Uppdaterar denna tråden istället för att göra en ny! Jag har varit sjuk och varit hemma från skolan hela veckan och då måste man ju fördriva tiden med någonting och då började jag kika på sikten och fästen och lite andra grejor som kan vara bra att ha Satt och letade efter fästen till ett Trijicon med 56 objektiv, som jag äntligen bestämt mig för! Men jag fick inte ihop det där med fästena. Nu till frågan, tänkte att jag skulle ha leupold fästen men om man har eller ska ha en Browning X-Bolt så har ju leupold speciella fästen till dom bössorna, eller i alla fall speciella baser, men jag har bara hittat QS men vill ha vanliga... Finns det "vanliga" leupold fästen till X-Bolt eller får man leta upp något annat märke? och räcker det med medium på höjden? Tänkte oxå säga att jag hade tänkt beställa från Handladigitalt på grund av rekommendationer och att man får gratis buttler creek, smålänning , Vet inte om ni fattade någonting men en liten sammanfattning: vill ha vanliga fasta fästen till ett 56mm kikare som inte är för dyra men ändå skottfasta, typ leupold, helst från Handladigitalt! Kanske är för mycket begärt men man måste ju försöka Hittade dom här men eftersom det står A-Bolt så antar jag att dom inte passar till den pangen jag vill ha
Publicerat November 2, 201114 yr Författare Har tittat runt ett tag nu efter fästen till min framtida studsare(X-bolt) och har fastnat för leupolds "produkter". Vill ha "standard" fästen, dels för att jag bara ska ha en kikare + att jag tycker att QR fästerna är fula!! Men jag har letat och letat men jag hittar f*n bara QR-fästen, så finns det verkligen inte "standard" fästen till X-bolt eller är det bara jag som har letat dåligt??