Publicerat Juni 25, 201115 yr Jag har en tikka t3 och skulle vilja ha ett par fästen samt ringar för att enkelt kunna ta av kikarsiktet och skjuta med öppna medel. Så undrar om någon har något förslag på vad som skulle kunna passa?
Publicerat Juni 25, 201115 yr Jag har en tikka t3 och skulle vilja ha ett par fästen samt ringar för att enkelt kunna ta av kikarsiktet och skjuta med öppna medel. Så undrar om någon har något förslag på vad som skulle kunna passa? Warne QD för tikka.
Publicerat Juni 25, 201115 yr Författare Warne QD för tikka. Tackar. Måste man ha höga till en 56mm på t3 battue lite eller funkar medium också?
Publicerat Juni 26, 201115 yr Tackar. Måste man ha höga till en 56mm på t3 battue lite eller funkar medium också? Ja 56mm måste du ha höga... 50mm medium... men kolla hur det går med riktmedlena jag har då mina bortskruvade för det kanske kommer nära då du har så storkikare...
Publicerat Juni 27, 201115 yr Författare En sak till, när man har ett större sikte på så måste man ju byta de öppna riktmedlena för att kunna ha på båda samtidigt. Är detta något man kan göra själv eller måste man gå till en vapensmed?