Publicerat Juni 26, 201115 yr Jag köpte en Astro förra veckan, Och kom på att den kan man ju använda till det mesta. När jag tränar mina hundar i eftersök är den ju perfekt Men vilka batteri ska man ha i hand enheten. Nu satte jag i dom första jag hitta Alkaliska, men vilka ska man ha om det blir kallt och den ska användas flera dagar i sträck. Rätta mig om jag har fel. Alkaliska batteri och Litium batteri är det ingen större skillnad på en sommar dag. Litium batterierna kanske går lite längre men inte nämn värt mycke mer. Skillnaden kommer när vinter kommer . Då blir Alkaliska batteri mer dags batteri "köp och släng" Uppladdnings bara batteri är mest för att slippa köpa batteri hela tiden "miljö tänk" Vilka batteri har ni i eran Astro.
Publicerat Juni 26, 201115 yr Använder bara Energizer lithium i min handenhet sedan ett år tillbaka, har även provat Philips lithium men dom räckte bara halva tiden. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Juni 26, 201115 yr Hej Jag kör med uppladdningsbara GP, brukar räcka en helg utan problem (även vid minus grader). Man har ju alltid reserver i bilen.
Publicerat Juli 5, 201115 yr Jag kör med Duracell PROCELL. Det är batterier som elektriker och yrkesfolk använder i sin utrustning. De finns i askar om 10 batterier, och nu till det intressanta... dom är billigare än vanliga Duracell som du köper på bensinstationer osv. Jag upplever dem som mycket bättre än "vanliga" batterier, men om de är bättre än lithium låter jag va osagt. Jag köper mina hos den lokala tele- och radiohandlaren.
Publicerat Juli 5, 201115 yr Jagar jag där man har tillgång till ström används Nihm 25000ma dessa har jag alltid 4st av men förstör dem ofta mellan säsongerna då dem glöms att ladda. Är jag där det inte finns ström kör jag på Alkaliska men man skall inte glömma att ställa om handenheten vid byte!
Publicerat Juli 5, 201115 yr Man har mer ut av köpes i kräm gentemot upplanddnings..Hade kört med uppladdningsbara om inte jobbet sponsrade med batterier..
Publicerat Juli 5, 201115 yr Kör med Ikea. Kostar en tia eller vad det nu är så byter ja gärna en gång för mycket
Publicerat Augusti 7, 201115 yr jag kör med uppladningsbara. köper man ett kvalitetsmärke på batterier funkar dom en par-tre dar utan problem. men man ska alltid ha reserver i bilen!!