Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Varför inga bilder? ):

Featured Replies

Publicerat

Varför har inte Torsbohandels bilder på sina vapen. :angry: Stör mig oerhört på detta om man sitter och tittar och sen hittar en som verkar vara i bra pris, kaliber och märke så blir man ju nyfiken på den men sen kan den ju se ut hur f*n som helst eftersom det inte finns några bilder på dom. :angry::(

Har tyvärr för långt dit för att åka på en dagsresa till Torsbo. :( :(

Publicerat

du kanske kan ringa o fråga om vapnet?

passa på att ställa din andra fråga om varför de inte har bilder på vapnen då med.

Publicerat

Varför har inte Torsbohandels bilder på sina vapen. :angry: Stör mig oerhört på detta om man sitter och tittar och sen hittar en som verkar vara i bra pris, kaliber och märke så blir man ju nyfiken på den men sen kan den ju se ut hur f*n som helst eftersom det inte finns några bilder på dom. :angry::(

Har tyvärr för långt dit för att åka på en dagsresa till Torsbo. :( :(

Var i Torsbo i torsdags och det står nog säkert över 1000 bössor där så det är nog svårt att fota alla....

Publicerat

De har lite bilder, men de allra flesta saknar. Precis som karelarn säger så har de så grymt mycket vapen att det blir kanske för mycket jobb att fota dem alla...

"Problemet" med att åka dit är att man inte "ser skogen för alla träden" :P Sen har de dessutom semesterstängt i två veckor frammåt :(

Publicerat

du kanske kan ringa o fråga om vapnet?

passa på att ställa din andra fråga om varför de inte har bilder på vapnen då med.

Helt meningslöst att fråga dom om skicket för dom vill bara sälja.

Tyvärr men så är det!

Publicerat

Tyvärr men så är det!

då får du nog sämre service än vad jag får.

Publicerat

Tyvärr men så är det!

Ringde på en drilling som var väl använd och skicket på den stämde rätt så bra mot vad han beskrev..

Publicerat

De har bilder på några bössor på hemsidan, vilket de verkar ha börjat med nyligen. Men om de avser att sätta detta i system eller ej vete katten. Men det hade ju varit ett klart plus!

Publicerat
  • Författare

De har bilder på några bössor på hemsidan, vilket de verkar ha börjat med nyligen. Men om de avser att sätta detta i system eller ej vete katten. Men det hade ju varit ett klart plus!

Man kan hoppas det :excl::D

Publicerat

Jag iof. bara köpt beggade kikarsikten (och ett par nya bössor där) på Torsbo, men min uppfattning är att den beskrivning som angavs stämde rätt väl med verkligheten..

Men bilder på allt måste vara ohållbart med tanke på den omsättning som de har.

/Må

Publicerat

Jag iof. bara köpt beggade kikarsikten (och ett par nya bössor där) på Torsbo, men min uppfattning är att den beskrivning som angavs stämde rätt väl med verkligheten..

Men bilder på allt måste vara ohållbart med tanke på den omsättning som de har.

/Må

Njae, Med dagens teknik är det ju inte många minuter som behövs / bössa. Att fixa åtminstone på vapen som kostar över en viss summa borde vara en överkomlig ansträngning.

• 3 weeks later...
Publicerat

Tyvärr men så är det!

Min upplevelse är väll den motsatta. Till mig verkade de helt ointresserade av att sälja något alls... :huh:

då får du nog sämre service än vad jag får.

Det fick troligtvis jag med... :(