Publicerat Juni 28, 201115 yr Hej! Det verkar vara en rolig hobby ni sysslar med! I varje fall är det snygga knivar Men jag efterlyser en klistrad tråd med lite nybörjar och "komigång" info. Jag hittade lite tidigare trådar som jag tyckar passar in bra här: Och denna: Har ni tips på mer förklarande trådar så skriv in adressen här under. Jag efterlyser också bra böcker och framförallt var de går att köpa Kanske ett bra nybörjar kit?
Publicerat Juni 28, 201115 yr Jag efterlyser också bra böcker och framförallt var de går att köpa Kanske ett bra nybörjar kit? Svenska knivföreningen hade väl planer på någon slags nybörjarkit ett tag tror jag. Jag vet inte hur det blev med det. För övrigt har jag kvar ett par knivmakarböcker som jag inte fick sålt för ett år sedan när jag försökte sist.... "Gör din egen brukskniv för jakt, fiske och fritid" hittar jag omedelbart i min hylla. Den kan bli din för 50 kr + frakt.