Publicerat Juni 30, 201115 yr Knivar med desert ironwood är något speciellt för mig så jag visar denna jag gjort. När trät är så vackert som desert är så behöver det inte vara massa annat i skaftet utan det är vackert som det är. Vad tycker ni :-) mvh Kimmo Lilja
Publicerat Juni 30, 201115 yr Du jag håller med till punkt och pricka. Helt otroligt elegant skapelse! Jag har inte riktigt budget för tillfället men vad skulle en sådan där kosta? Det behöver inte nödvändigtvis vara damaskblad men lika form och med samma träslag i skaftet. Mvh. Fitzo
Publicerat Juni 30, 201115 yr Fint som attan Kimmo. Jag håller helt med. Skaft o blad passade bra ihop. Seved
Publicerat Juni 30, 201115 yr Ironwood ger det där lilla extra, speciellt till Damask blad. Snyggt helt enkelt! J.
Publicerat Juni 30, 201115 yr Riktigt elegant! Deserten är ju helt fantastisk! Slipat bladet själv? Mvh / Karl-Erik
Publicerat Juni 30, 201115 yr Författare Hej o tackar. Desert är något speciellt med. Det här bladet har jag inte slipat själv :-)