Publicerat Juli 2, 201114 yr Bytte stötdämpare på morgomqvisten hissa upp bilen o tog va däcket. Lossa på plasthylsan överst på stötdämparen o skruva loss dom två muttrarna o lossa den nederst muttern o plocka ut den gammla. I med den nya stötdämparen o skruva fast skruvarna klart Passa på o smörja alla nipplarna när jag ändå hade den på lyften 45min arbete o en otroligt skillnad på vägen Mvh.
Publicerat Juli 2, 201114 yr Det är först när man byter som man känner skillnaden, byte vid 10 000 mil säger de som kan, men vi amatörer kan nog hålla oss till 15 000mil.
Publicerat Juli 2, 201114 yr Författare Det är först när man byter som man känner skillnaden, byte vid 10 000 mil säger de som kan, men vi amatörer kan nog hålla oss till 15 000mil. Stämmer blev riktigt bra Mvh.
Publicerat November 27, 201114 yr Författare Bytte stötdämpare i bak på bilen i dag o det gick ju smidigt o bra men sen skulle det ju jävlas så klart det är ju alltid så när man ska meka med bilen Skulle byta styrstång o muttern satt så in i h.....e tog ett extra rör o förlängde nyckeln så jag skulle få ett riktigt häv drag men det kvitta hur ja en försökte o ta i så lossa den inte så efter många om o men så tog jag svetsen o värmde o lossade den sen Sen när jag skulle ta dän armen från splajnsen då satt den ju givet vis som faan den med försökte med avdragare men det gick inte så de blev till o ta fram smergelmaskin o kapa av den Sen gjorde jag en ny upphängning till avgasröret i bak Mvh.