Publicerat Mars 23, 200620 yr Ganska bra test faktiskt. Dock ligger det på zeiss server och reklam för zeiss insprängt i testet. Hmmmm vem kommer få bäst betyg?
Publicerat Mars 23, 200620 yr Författare Ganska bra test faktiskt. Dock ligger det på zeiss server och reklam för zeiss insprängt i testet. Hmmmm vem kommer få bäst betyg? Rätt gissat! Jo, Zeiss! :
Publicerat Mars 27, 200620 yr Har man tillräckligt många helsidesannonser så får man högsta betyg, visste ni inte det? Gäller Blaser också. Har någon sett ett nummer av VT där inte Blaser eller Zeiss vräker ut sig? /Danne
Publicerat Mars 28, 200620 yr Är testet nytt för i år?? Jag har en VT med test i men det är väll 2 år gammalt. Använde det när jag köpte nytt sikte (Blev en SuB 3-12x50) då jag fick rabbat på den. Ska köpa ett nytt till hösten älgjakt och vill ha en förstorning på 1,5-6 /Svinhagen
Publicerat Mars 28, 200620 yr Författare Är testet nytt för i år??Jag har en VT med test i men det är väll 2 år gammalt. Använde det när jag köpte nytt sikte (Blev en SuB 3-12x50) då jag fick rabbat på den. Ska köpa ett nytt till hösten älgjakt och vill ha en förstorning på 1,5-6 /Svinhagen Det är från senaste tidningen el. numret därinnan.
Publicerat Mars 29, 200620 yr Bra, då får man åka till ICA och handla lite. Macken tar inte hem dom tidningar som är intressanta.
Publicerat Mars 29, 200620 yr Inte ett nytt test utan från nummer 6, 2004, står på första sidan i pdf-dokumentet. Har själv begränsad erfarenhet av olika kikarmärken men känner en av de som skriver för vapentidningen och tror att de är opartiska. Sedan är jag själv lite partisk kanske eftersom jag själv är jätte nöjd med mina Zeissar hittills(kan ju ändras??). mvh Björn
Publicerat Mars 29, 200620 yr Du kan ju beställa gamla nummer på http://www.vapentidningen.se . Beställde ett nummer och det hamnade på 69kr inkl frakt
Publicerat Mars 29, 200620 yr Författare Du kan ju beställa gamla nummer på http://www.vapentidningen.se . Beställde ett nummer och det hamnade på 69kr inkl frakt Det borde ju vara gratis när det ligger på Zeizz server.