Publicerat Juli 6, 201115 yr Höj, dryg sak som är född -90 och är uppvuxen i Ludvika i W-län. Injagad på hare med farsgubben och hans stövare. Men när jag var 15 så började jag med rävjakten och sen dess har det bara eskalerat. Ibörjan var det mest vakjakt men efter det så har det blivit mer och mer hundjakt och idag så är det uteslutande hundjakt på schemat. Köpte en ettåreig borderterrier sommaren -09 och i oktober 2010 så åkte jag upp och hämtade en finsk stövare efter Kim och Biabys Eka som kommer att användas till det mesta som har huggtänder. (Om jag får som jag vill) Har även en blandras spets som jag jagar grävling, mård och lodjur med. Det är väll ungefär vart jag står idag.
Publicerat Juli 6, 201115 yr Välkommen hit. Är nog många jaktlag som önskar det fanns fler jägare med dylikt rovdjursintresse! // Henrik
Publicerat Juli 6, 201115 yr Välkommen! Pixa(Ekas mor) har jag jagat räv med endel, en trevlig jycke...
Publicerat Juli 8, 201115 yr Välkommen. Funderade på en valp därifrån jag oxå, blir nog bra dom där stövarna Nu är det bara att se till att få ihop lite inlägg så du kommer åt jaktdagböckerna så vi kan läsa om höstens bravader. //Lars
Publicerat Juli 8, 201115 yr Författare Välkommen. Funderade på en valp därifrån jag oxå, blir nog bra dom där stövarna Nu är det bara att se till att få ihop lite inlägg så du kommer åt jaktdagböckerna så vi kan läsa om höstens bravader. //Lars Tackar! Okej! Ja, jag hoppas på det! Skulle de gå åt hellvete så har jag bara mig själv att skylla. Men det började skapligt iaf Ante
Publicerat Juli 9, 201115 yr Hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Bättre sent än aldrig, antar jag? Ser att du har varit medlem sen februari 2008... det är verkligen på hög tid med presentation då!