Publicerat Juli 10, 201114 yr En liten rackare igen total längd 135mm,blad i rostfritt. Skaftträet är jag osäker på,jädrans hårt och luktar godis i allafall. Riktigt behändigt med dessa nackknivar och så kul att tillverka.
Publicerat Juli 10, 201114 yr snyggt med den turkosa linjen som går snett igenom handtaget, ett behändigt & snyggt paket helt enkelt! J.
Publicerat Juli 10, 201114 yr Nice kniv! Men det röda/orange färgen på snöret.... Har du inget turkost eller svart?
Publicerat Juli 10, 201114 yr Författare Nice kniv! Men det röda/orange färgen på snöret.... Har du inget turkost eller svart? Tack du! Har beställt svart Va e de fö feel på rött nu då ? rött är ju kärlekens färg sägs det ju.
Publicerat Juli 10, 201114 yr Snyggt ekipage! Jag har tänkt att göra en hals eller nackkniv som du kallar det.Men jag har inte haft någon bra lösning på en snygg praktisk hängfäste för repet eller snöret.Men nu har ju du visat hur man gör. Tack för det. Lilltysken
Publicerat Juli 13, 201114 yr Tack du! Har beställt svart Va e de fö feel på rött nu då ? rött är ju kärlekens färg sägs det ju. Inget fel på rött - vid rätt tillfälle. Turkos och rött var inte det snyggaste paret jag har sett. Fast dom blir kanske lyckliga ändå... Är helt säker på att svart kommer att trivas bättre ihop med turkos än rött.