Publicerat Juli 10, 201115 yr Hej jag undrar om det går och finns några bra sidor att köpa hagerammunition på över internet och få hemlevererat?? mvh
Publicerat Juli 10, 201115 yr Har inget tips så sett men har för mig att om man ska skicka ammo eller krut så blir frakten skitdyr iomed explosionsrisk.
Publicerat Juli 10, 201115 yr Tycker att VAPEX har skapligt utbud och hyffsade priser. Men som sagt frakten har jag för mig var på 600kr upp till 10kg(Är inte helt säker) Så kan du sambeställa med någon kompis, blir frakten/skott rätt låg iaf. Kan ju tom bli dyrare att åka bil i någon mil till en jaktbutik för att köpa ammon.
Publicerat Juli 11, 201115 yr Vart i landet bor du nånstans? Om det är övningsammuniton du är ute efter så är den relativt billig för tillfället. Torsbo säljer (åtminstone tidigare i våras) för 1,29/st vid köp av 1000 st. Även WB i Sthlm ligger bra till: 1,39 vid 1000-pack. Om ni är några som går ihop om en resa blir det kanske billigare än fraktkostnaderna? Mvh. Fitzot