Publicerat Mars 24, 200620 yr Skulle gärna vilja veta och gärna se om ni har gjort egna kaminer till tex. Vakkojan, jaktstugan etc. Hade tänkt bygga en själv och vill ha "lite" inspiritation ;D ;D
Publicerat April 20, 200620 yr oljefat ska du nog inte prova ialla fall , jag o några homies vi smällte en sånn kamin gjord på oljefat
Publicerat April 20, 200620 yr oljefat ska du nog inte prova ialla fall , jag o några homies vi smällte en sånn kamin gjord på oljefat Hehe, ja, det ska jag inte prova ;D ;D. Eldade ni mkt eller? ???
Publicerat April 21, 200620 yr Som Ni kanske vet så håller det svenska försvaret att rustas ner och i mer el. mindre alla värn och fort m. m. som dom har gått igenom och tömt innan dom har fyllt dom med sand och cement m. m. och där har det funnits små kaminer för typ en kastrull m. m. Väldigt fina! Jag har en ståendes i byn där jag jagar som jag ska ha till någon form av jaktkoja. ;D