Publicerat Juli 14, 201114 yr Hallojs alla Kniveristas. Först vill jag säga Grattis till Puukare som tog hem denna knivtävlingen med en grymt fin kniv Sen så lägger jag in mitt bidrag här. delar som jag skulle till o använda. jupp det blev tennpokalen.jeansen,den röda backen och 2 tum 4án samt det gammla mora bladet ,mdf bitarna tog jag bort nu skall vi se det börjar med trä sen tennpokal,25 lager jeans,back,tenn,back,15 lager jeans,tenn o sist trä med egen upphängning. andra sidan. allt är som synes inte finputsat eftersom tävlingen är avslutad o jag orkar helt enkelt inte kan säga att jeans färgar av sig i träet ordentligt.. fasen en taga var hela biten svart.. men kul o göra.. det var mitt bidrag det. Ha det najs Eas
Publicerat Juli 14, 201114 yr oj så kul med jeansen och pokalen,hade hacket i skaftet varit i metall hadde du även en öl öppnare där synd bara att du inte hann med .Tack för grattiset Eas .
Publicerat Juli 14, 201114 yr Synd att du inte hann klart i tid för den där är ju kalaskul och bra! Men det blir ju en bra kniv utom tävlan. Du kan ju liksom inte bara kasta den eller så... Gör klart så vi andra får se ditt mästerverk när det är klart.