Publicerat Juli 14, 201114 yr hejsan! jag är nu ute efter att köpa mitt första vapen, en hagelbrakare. är det någon som har något förslag på en bra sådan? jag ska jaga det mesta med den är tanken, räv, rådjur, hare, fågel. en följdfråga som då kommer upp; var är närmsta vapenhandlaren om man bor i södra dalarna? alla tips och råd välkomnas! tack! Karl!
Publicerat Juli 15, 201114 yr hejsan! jag är nu ute efter att köpa mitt första vapen, en hagelbrakare. är det någon som har något förslag på en bra sådan? jag ska jaga det mesta med den är tanken, räv, rådjur, hare, fågel. en följdfråga som då kommer upp; var är närmsta vapenhandlaren om man bor i södra dalarna? alla tips och råd välkomnas! tack! Karl! Kolla Blocket
Publicerat Juli 15, 201114 yr hejsan! jag är nu ute efter att köpa mitt första vapen, en hagelbrakare. är det någon som har något förslag på en bra sådan? jag ska jaga det mesta med den är tanken, räv, rådjur, hare, fågel. en följdfråga som då kommer upp; var är närmsta vapenhandlaren om man bor i södra dalarna? alla tips och råd välkomnas! tack! Karl! Vapenhandlare finns bara några knapptryckningar bort nu för tiden.Hittade en här.. från Borlänge, om det är syd eller norr vet jag inte.. Var för länge sedan jag hade geografi. Staffans Vapen. Verkade ha bra med begagnat , både dyrt och billigt. Såg en FN sida sida #12 för 2:900 tror jag det var. En FN är aldrig fel. Lycka till.
Publicerat Juli 15, 201114 yr Eller så köper du en beretta 686a av mig i nyskick...pma om intresse finns..