Publicerat Juli 15, 201114 yr tänkte mig som flåkniv för elefant eller blåval. man kan ha det som stickkniv om man vill eller bara som största kniven i jaktlaget, som kukförlängare helt enkelt! hantaget är gjort av rosa/normalfärgad körsbär (hårt som FAN!) tangen var så krokig så det gick inte att limma. vad gör man då jo man tar nåtmassa för golv och limmar med det (härdtid 6 dagar...) och vips så hade man glidskydd iom att det inte finns parerskydd! Det hade jag tänkt ut på förhand, när jag tänkte mitt långsammaste jag vet inte varför handtaget blev som det blev... peter lånade ut sin dremel och jag fjantade en hel del istället för att slipa in en stock (detta var roligare). det är skit på bladet och jag ska polera allt när jag kommer tillbaka på jobbet om tre veckor. nu måste jag gå för UNGJÄVLAR OCH FRU GALER SOM HELVETE.... Jo, kniven kan bytas mot fru med stora bröst eller nya ungar kalle
Publicerat Juli 15, 201114 yr Har ingen nytta av kniven men väl käring och barnvakt, snart 1:a augusti så jag byter kniven och skickar ner ekipaget lovar att skicka jaktbilder till dig från en lugn och härlig jaktsäsong,kniven får följa med som minne över tystnaden
Publicerat Juli 15, 201114 yr tänkte mig som flåkniv för elefant eller blåval. man kan ha det som stickkniv om man vill eller bara som största kniven i jaktlaget, som kukförlängare helt enkelt! hantaget är gjort av rosa/normalfärgad körsbär (hårt som FAN!) tangen var så krokig så det gick inte att limma. vad gör man då jo man tar nåtmassa för golv och limmar med det (härdtid 6 dagar...) och vips så hade man glidskydd iom att det inte finns parerskydd! Det hade jag tänkt ut på förhand, när jag tänkte mitt långsammaste jag vet inte varför handtaget blev som det blev... peter lånade ut sin dremel och jag fjantade en hel del istället för att slipa in en stock (detta var roligare). det är skit på bladet och jag ska polera allt när jag kommer tillbaka på jobbet om tre veckor. nu måste jag gå för UNGJÄVLAR OCH FRU GALER SOM HELVETE.... Jo, kniven kan bytas mot fru med stora bröst eller nya ungar kalle Don efter person Sedan ska du prata snällt om din hustru och dina barn. Lasse
Publicerat Juli 15, 201114 yr Alltid kul med stora knivar! Min första stora kniv råkade jag köra en bra bit in i låret på mig själv när jag fäktades med orcher i skogen som 11 åring..... Ilfärd till lasarettet och en dröse stygn, men jag hade ingen lust att åka tillbaka så efter en vecka låste jag in mig på dass, tog en nagelsax och klippte bort stygnen själv.... När morsan ett par dagar senare frågade om vi inte skulle åka till vårdcentralen för att ta bort stygnen var det hela löst och morsan blev lätt förtvivlad. Min självklara rekommendation är att hålla den tjusiga mygg-gällaren borta från dina barn. Man vet aldrig vad de kan komma på.
Publicerat Juli 15, 201114 yr Du har fått till flera barn i alla fall, trots den modesta storleken på dina genitalia och hustrun barm Men kniven är ju stor i alla fall Eller vad var det du ville ha sagt?
Publicerat Juli 15, 201114 yr Han kanske bara menade att han vill ha en TILL fru och lite fler ungar.
Publicerat Juli 15, 201114 yr Hallojsan kalle kompisen !! det vart ju riktigt trevlig den ser även att du fick en "Sajko dad" impuls med skaftet där bak hehehe sånna har jag hela tiden. Ps Stor knivens slira är färdig så när som på hur lång du vill ha "flörpen" som man stänger med, och om du vill ha den färgad eller inte ? Ha de gött.. Jo. jag e p G med lille mannen med. har en helt superb ide i skallen för tillfället /Eas med rödvin i glaset
Publicerat Juli 15, 201114 yr Författare :lol: ni e inte kloka! men vem fan är det.... vad är det egentligen för kniv jag gjort? (en riktig fråga) jag har ingen aning vad man har dem till men den såg Cool ut och den är grym att hålla i och hugga med. Pertan: så lätt kommer man inte undan sina tidiga synder nä det blev så satans stressigt när jag skulle lägga ut bilder så stod de och skrek på mig som fan att det var brått o sen när jag kommer löpandes, ja då ska det gås på toa hallå... Markus: Boobsen räcker gott, man vill inte byta ner sig. snoppen min, tja, det är inte hur stor den är utan vad man kan göra med den som gäller kanske nä nu skryter jag, Stina är ett gudrunbarn och linnea var ett "oops". men lycklig är man! Eas: vad har jag gjort för något på tangen? nä ni, nu ska jag dricka Wizzly, hehe...
Publicerat Juli 17, 201114 yr Det var en kniv i hästväg... Den var riktigt fräck! Måste allt vara gjort till något speciellt ändamål?? Den där är ju perfekt att bara "prata om". Jag föreslår att du inte stoppar ner den i byxlinningen....
Publicerat Juli 17, 201114 yr Inte där bak iallfall för då blir nog arsel skåran dubbelt så lång Jääkla häftig o grov kniv. mvh Kimmo
Publicerat Juli 17, 201114 yr Där du . Där har du fått till en rejäl knivur. Riktigt trevlig. Den duger till mycket. Det enda, som jag skulle kunna invända mot är det breda parerskyddet. BTW: Kärringa behåller jag. Hon kan vara bra att hålla i när det blåser. Seved
Publicerat Juli 18, 201114 yr Det enda man kommer att tänka på är "tungur knifur"....asgrym Þungur hnífur, skall det väl vara. "Þ" uttalas ungefär som engelskans "these". Þessi hnífur á að vera þungur!
Publicerat Juli 18, 201114 yr Þungur hnífur, skall det väl vara. "Þ" uttalas ungefär som engelskans "these". Þessi hnífur á að vera þungur! vilken viktigpetter man ska va då.... vet nog inte hur man skriver islänska så jag kör min dåliga islands/svenska variant.... hmm...ska nog se korpen flyger ikväll.....
Publicerat Juli 19, 201114 yr Inte där bak iallfall för då blir nog arsel skåran dubbelt så lång Jääkla häftig o grov kniv. mvh Kimmo Jag tror inte han är lika rädd om skåran där bak som det han har på framsidan...faktisk.