Publicerat Juli 15, 201114 yr Halloj alla! Tänkte presentera mig själv i forumet här. Är en 41-årig gubbe från de Värmländska skogarna som har letat sig in här. Funderar om jag verkligen är i rätt forum då jag inte jagar eller "skjuter" själv. Är uppvuxen med jakt ifrån mitt hem och har jägarexamen men jag har lagt bössan åt sidan och beväpnat mig med kamera, pennor och penslar istället och själv så tror "hoppas" jag att det fyller en viktig funktion inom jakten. Vem sjutton har tid att kunna dokumentera något när man har 12-taggaren i siktet och fingret på avtryckaren. Jag försöker fånga dessa känslor på bild som förhoppningsvis kan föra historierna till en annan dimension med ett par illustrerande bilder. Besök gärna www.bergsweb.se där jag har några av mina bilder. Ha det så gött alla och jag bifogar en måltavla //Kimpa
Publicerat Juli 15, 201114 yr Jag var inne och kollade på dina teckningar och jag måste säga att jag blev imponerad! Du är f-n riktigt duktig!
Publicerat Juli 17, 201114 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Inte är man gubbe vi 41...