Publicerat Mars 27, 200620 yr Vackra bilder!!! Skulle vara kul att höra ett rävdrev med en snabb stövare där....drömmer mig bort en stund.
Publicerat Mars 27, 200620 yr Författare Fina bilder micke men det är ju fel ras. man kan jämföra hundraser med bilsport. Några tycker om att köra folkrace och sen är det vi som tycker om att köra formel 1
Publicerat Mars 27, 200620 yr man kan jämföra hundraser med bilsport.Några tycker om att köra folkrace och sen är det vi som tycker om att köra formel 1 Ja visst kan man det, men det är ju inte alltid det bästa.
Publicerat Mars 27, 200620 yr Finfina bilder ! Pointern är en mycket bra jakthund men Settern är ännu bättre ;D :
Publicerat Mars 27, 200620 yr Härligt Micke fin fina bilder Men jag säger som ja sa åt Niak.... jag hittar ingen riktig jakthund som Kh Vorsteh ;D
Publicerat Mars 27, 200620 yr Författare Fina bilder!! Är det vid 6:a-bäcken? Flygmyren Vi äro saliga i våran tro på våra hundar ;D
Publicerat Mars 28, 200620 yr Brukar rasta min Bretonvalp på flygmyren nästan varje dag. Men kommer aldrig ihåg kameran... Pointer, Setter, Breton, Vorsteh, what ever. Men ingen ras kan få ett så stiligt och stramt stånd som en Pointer när den kommer nära fågeln. Det är en vacker syn!
Publicerat Mars 28, 200620 yr Brukar rasta min Bretonvalp på flygmyren nästan varje dag. Men kommer aldrig ihåg kameran... Men ingen ras kan få ett så stiligt och stramt stånd som en Pointer när den kommer nära fågeln. Det är en vacker syn! Det var väl en öskedröm tagen ur en livlig fantasi.
Publicerat Mars 28, 200620 yr Det var väl en öskedröm tagen ur en livlig fantasi. Det var det!! Vi måste ge något till pointerägarna också.
Publicerat Mars 28, 200620 yr Brukar inte normalt kolla in på den här delen av forumet men kunde inte låta bli när Kiruna nämndes : Är inte så hemma på markerna här i kring stan, men visst ligger flygmyren en liten bit mot Nikka på vänster sida om LK i den körriktningen?
Publicerat Mars 28, 200620 yr Författare Brukar inte normalt kolla in på den här delen av forumet men kunde inte låta bli när Kiruna nämndes :Är inte så hemma på markerna här i kring stan, men visst ligger flygmyren en liten bit mot Nikka på vänster sida om LK i den körriktningen? den ligger vid flygplatsen